op 25-01-2024 08:47 PM - laatst bewerkt op 26-01-2024 04:03 PM door Ajay-A
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hi Samsung,
Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik een klacht brief/mail schrijf en stuur. Ik ben heel erg ontevreden over jullie service en hoop graag dat jullie mij eindelijk eens goed kunnen helpen.
Vorig jaar heb ik een wasmachine gekregen van mijn moeder, die zij bij de webshop via Samsung heeft gekocht. De levering was bij ons adres. Na een jaar bleek de wasmachine defect te zijn en zouden wij ons retourbedrag krijgen. Hier wacht ik al sinds december 2023 op en het is nu al bijna februari 2024. Nu heb ik al meer dan 15 keer met jullie klantenservice gebeld en krijg ik telkens hetzelfde te horen: het is goed gekeurd maar ligt bij de financiële afdeling, hier moet u geduld voor hebben. Uiteindelijk heb ik op 13 januari voor het eerst een behulpzame medewerker gesproken. Zij is vertelde mij dat zij naar de financiële afdeling is gelopen en dat zij van hen te horen heeft gekregen dat de verwerking al 4 januari is verwerkt. Daarbij vermeldden zij dat dit tot maximaal 14 werkdagen kan duren. Dat zou dus tot maximaal 24 januari zijn. Helaas heeft mijn moeder nog steeds geen retourbedrag ontvangen. Het gaat ook om een flink groot bedraag van 799,-.
Ik vind het gewoon belachelijk dat dit bedrag niet wordt overgemaakt en dat niemand mij goed verder helpt. Ik heb gemaild, via whatsapp berichten verstuurd en dus heel veel gebeld. Mijn moeder kwam zelf met deze website, waar er vrij snel reactie van jullie zou zijn. Dus vandaar dit bericht. Mijn SPEC nummer is: 75692. Hopelijk weten jullie dan voldoende en kunnen jullie mij verder helpen!
Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
1 Oplossing
Geaccepteerde oplossingen
op 09-02-2024 03:09 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Heel jammerlijk inderdaad! Moet nu melden dat ik zojuist het bedrag heb ontvangen. Dus er is nog hoop! Maar ik zal niet snel meer iets bij samsung kopen nee. Jij ook veel succes nog met je zaak!
- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »
op 26-01-2024 04:04 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hallo @Iertje33 ,
Bedankt voor jouw bericht. Ik heb intern hierover nagevraagd, zo snel mogelijk neem ik weer contact met je op. Bedankt voor jouw geduld.
Met groet,
Ajay
op 26-01-2024 04:51 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hoi Ajay,
bedankt voor je reactie. Helaas is mijn geduld wel op, zeker omdat ik dit bericht van jou al de hele tijd hoor.
op 29-01-2024 08:41 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Helaas heb ik niet meer iets gehoord, van niemand niet.
Ik wil dat mijn klacht nu wordt opgelost. Ik word steeds van het kastje naar de muur gestuurd met hetzelfde antwoord, maar ik heb nog steeds mijn geld niet terug.
op 30-01-2024 04:56 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 08-02-2024 11:22 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Helaas is het bedrag nog steeds niet overgemaakt. Ik heb nu contact met Sabrina van de klantenservice. Zou zijn mij vandaag terug bellen, maar dat heeft ze nog niet gedaan. Als het bedrag niet deze dagen wordt overgemaakt, ben ik genoodzaakt naar de geschillencommissie te stappen.
op 09-02-2024 10:24 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 09-02-2024 12:19 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Ik snap niet goed waarom het naar die afdeling moet?! Het geld had allang op mijn rekening moeten staan. Gisteren ook weer gebeld en weer het zelfde gehoord dat ik geduld moet hebben. Ik wil graag een mail ontvangen waarin staat dat het bedrag is goed gekeurd.
op 09-02-2024 02:46 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
op 09-02-2024 03:09 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Heel jammerlijk inderdaad! Moet nu melden dat ik zojuist het bedrag heb ontvangen. Dus er is nog hoop! Maar ik zal niet snel meer iets bij samsung kopen nee. Jij ook veel succes nog met je zaak!

- « Vorige
-
- 1
- 2
- Volgende »