26-09-2022 09:10 AM - bewerkt 26-09-2022 11:13 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Beste, ik heb een SAMSUNG WW80J6400C wasmachine, en heb net een Samsung DV80T7220BT besteld. Om dit op elkaar te zetten heb ik een stapelkit nodig? Wanneer ik bij bij de Stacking Kit SKK-DD kijk staat hier niet mijn type machine bij. Maar als ik kijk naar de type machine waar die wel op kan, zijn dit machines met dezelfde afmetingen en vorm als mijn machine. Wat is jullie advies?
Opgelost! Ga naar oplossing.
1 Oplossing
Geaccepteerde oplossingen
op 28-09-2022 11:07 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @NinjaKiwiNL, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wanneer je de droger bovenop de wasmachine plaatst is zeker wel aan te raden om hier een Stacking kit bij te gebruiken, dit zorgt er namelijk voor dat de droger aan de wasmachine vergrendeld zit.
Om de Samsung DV80T7220BT bovenop de Samsung WW80J6400C te plaatsen kan je gebruik maken van de SKK-DD kit, dit is de enige uitvoering hiervoor met een schuifblad ook.
Groeten,
Martijn
op 26-09-2022 02:43 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Bij ons staat het al jaren op elkaar en nooit problemen. Als ik de luxe had van naast elkaar zetten, dan had ik dat wel gedaan.
op 28-09-2022 11:07 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hi @NinjaKiwiNL, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Wanneer je de droger bovenop de wasmachine plaatst is zeker wel aan te raden om hier een Stacking kit bij te gebruiken, dit zorgt er namelijk voor dat de droger aan de wasmachine vergrendeld zit.
Om de Samsung DV80T7220BT bovenop de Samsung WW80J6400C te plaatsen kan je gebruik maken van de SKK-DD kit, dit is de enige uitvoering hiervoor met een schuifblad ook.
Groeten,
Martijn
op 03-10-2022 10:50 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Ik moet zeggen, de handleiding was extreem onduidelijk. Daarnaast werd de droger echt extreem slecht geplaatst door de breng service, en ben ik zelf een uur lang bezig geweest met recht zetten. De kapjes aan de voorkant om de machine vast te zetten, paste geen enkele schroef/bout op een fatsoenlijke manier en heb ik maar wat geïmproviseerd. Dit moet beter kunnen van een bedrijf als Samsung.
hartelijk dank voor je antwoord Martijn!