Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Foutmelding droogkast - HC

(Onderwerp aangemaakt op: 25-09-2022 05:28 PM)
1312 Weergaven
lisahvercoutere
Apprentice
Opties

Hallo

Sinds vandaag hebben we op onze droogkast de foutmelding HC. We hebben de droger al proberen te resetten door de 2 knoppen die verbonden zijn met de ‘loep’ en de aan-knop tegelijk in te drukken, maar dan krijgen we telkens de volgende icoontjes op het scherm. 
Wat doen we fout? Iemand die kan helpen? 🙂 

946DBC5C-002C-4170-A82E-08BA9BE5703D.jpeg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Het is dus de DV90K6000CW.

Volgens Marjolein in dit topic https://eu.community.samsung.com/t5/huishoudelijke-apparatuur/hc-storing-die-niet-weg-gaat-samsung-d...

Werkt het volgende....

ik heb contact gehad met Samsung repair en dit moest ik doen en het heeft gewerkt:

Werkzaamheden : HC reset: Eerst toestel aanzetten waarna hij HC aangeeft, hierna weer uitzetten. Wanneer toestel uit staat de ANTIKREUK en de TIJD toets ingedrukt houden terwijl u het toestel aan zet (toestel geeft dan een DC of 2 melding). Hierna toestel weer uitzetten. wanneer toestel wederom uit staat, dan de DROOGTEGRAAD en TIJD toets ingedrukt houden terwijl u toestel aanzet. Hierna toestel weet uit en aanzetten waarna toestel weer zou moeten werken

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Beste,

Zonder het juiste type nummer blijft het gissen, maar misschien kun je iets met de tip van BruceH in dit topic?

https://eu.community.samsung.com/t5/huishoudelijke-apparatuur/samsung-droger-melding-hc/td-p/1624605
lisahvercoutere
Apprentice
Opties

Hallo 

Dat is inderdaad een goede opmerking 🙂  dit is het type droogkast. 
Had hier op het platform al een aantal topics gelezen, waarbij normaal gezien ‘DE’ op het scherm moeten komen bij het resetten, echter krijgen wij de melding zoals deze hierboven afgebeeld staat. 
We vonden een aantal berichten terug van mensen met hetzelfde probleem maar helaas staat nergens een echte oplossing vermeld… vandaar dat ik hier nog even probeer. 
Alle hulp is welkom! 

3A79D896-87F2-4168-832F-5B955A7EF05B.jpeg

0 Likes
Oplossing
S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Het is dus de DV90K6000CW.

Volgens Marjolein in dit topic https://eu.community.samsung.com/t5/huishoudelijke-apparatuur/hc-storing-die-niet-weg-gaat-samsung-d...

Werkt het volgende....

ik heb contact gehad met Samsung repair en dit moest ik doen en het heeft gewerkt:

Werkzaamheden : HC reset: Eerst toestel aanzetten waarna hij HC aangeeft, hierna weer uitzetten. Wanneer toestel uit staat de ANTIKREUK en de TIJD toets ingedrukt houden terwijl u het toestel aan zet (toestel geeft dan een DC of 2 melding). Hierna toestel weer uitzetten. wanneer toestel wederom uit staat, dan de DROOGTEGRAAD en TIJD toets ingedrukt houden terwijl u toestel aanzet. Hierna toestel weet uit en aanzetten waarna toestel weer zou moeten werken
lisahvercoutere
Apprentice
Opties

Goedemorgen

het ziet er naar uit dat de droger het weer doet na deze combinatie te proberen 🙂 hartelijk dank voor de hulp! 

S25-Watch7
Big Cheese
Opties
Goed om te lezen! Graag gedaan en veel droog plezier maar weer.