Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Slechte klantenservice

(Onderwerp aangemaakt op: 10-06-2025 11:27 AM)
239 Weergaven
Rsivritepe
Apprentice
Opties
Op 11-4 heb ik een rekening ontvangen van CE Repair Services dit omdat Samsung heeft aangegeven dat ze geen aankoopbon hebben ontvangen. 

Ik heb zo vaak mijn aankoop bon opgestuurd per mail en whatsapp. Heb honderd keer de klantenservice gesproken en tot heden is bij ce repair nog de garantie van 8 jaar niet doorgegeven. 

Nu heb ik weer een mail ontvangen van Ce repair als ik het niet voor 11-06-2025 betaald dat ze uit handen gaan geven aan de incassobureau. 

Dit is gewoon schandalig. Ben sinds april bezig en tot heden ben ik geen stap verder.

CE reparatie geeft duidelijk aan dat Samsung moet afmelden bij hun. Elke keer als ik bel geeft de dame aan dat ze niet weet tot wanneer het gaat duren dat is toch geen antwoord als je een mail heb ontvangen dat als je niet betaald incasso krijg! 

Samsung na zoveel stress verzoek ik jullie zo spoed mogelijk contact op te nemen met Ce repair en de rekening te annuleren na zo een slecht klantenservice!
0 Likes
5 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Jammer om te horen dat het zo moeizaam gaat allemaal.

Wat is het reparatienummer? Als je dat even post kan er naar gekeken worden!
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Rsivritepe
Apprentice
Opties
Goedemorgen,

Reparatie nummer 4283406148
Ce repair nummer 3081294

Groeten,

R.Sivritepe
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens R.Sivritepe,

Ik lees dat op 12 mei wij al de goedkeuring hadden gestuurd naar CE Repair voor het kosteloos behandelen van de reparatie. Voor de zekerheid heb ik het nog een keer naar ze gestuurd. Wanneer ik een reactie van CE Repair heb ontvangen, bericht ik je weer. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Rsivritepe
Apprentice
Opties

Bedanky!

Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Rsivritepe,

Ik lees in het portaal van CE Repair dat ze bezig zijn de kosten bij Samsung te declareren en jou dus vrij te stellen ervan.  Je kan ons gerust laten weten of je een bevestiging hebt ontvangen hiervan van CE Repair.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes