Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht werkwijze defecte wasmachine

(Onderwerp aangemaakt op: 17-01-2025 03:20 PM)
256 Weergaven
Members_5g7uUnM
First Poster
Opties

Bij deze een klacht over de klantenservice van Samsung en totaal geen communicatie.

Op zondag 5 januari gebeld voor kapotte wasmachine. Ruim een half uur aan de telefoon gezeten. Zelfde probleem als half jaar geleden. Er zou een herreparatie worden aangevraagd en eventueel compensatie vanwege 3e reparatie in nog geen 2 jaar tijd. Het vertrouwen in het apparaat is weg. Binnen 3 dagen zou ik antwoord krijgen.

Op woensdag 8 januari zelf maar weer gebeld. Weer het hele verhaal opnieuw vertellen. Vorige collega had fout gemaakt ik zou binnen 5 werkdagen bericht krijgen voor reparatie. 

Op 14 januari bericht van CE Repair dat ze in contact zijn met Samsung ivm derde reparatie.

Op 16 januari bericht van CE repair dat Samsung zegt dat wasmachine niet meer gemaakt wordt en dat we moeten bellen met Samsung met een RMA nummer.

Gelijk gebeld. Eerste medewerker wist niet wat een RMA nummer was en vroeg wat het probleem is. Ze ging navragen aan leidinggevende en ik werd intern koud doorverbonden naar een andere afdeling.

Aan de jongeman weer het hele verhaal uitgelegd. Hij ging het ook navragen bij leidinggevende. Bleek dat hij een ticket moest aanmaken voor weer een andere afdeling. Die afdeling is telefonisch niet te bereiken of per mail. Maar ik zou dan binnen 3 werkdagen een antwoord krijgen.

Vandaag, 17 januari, krijg ik een bericht van Dynalogic dat ze mijn wasmachine komen ophalen. Verdere informatie van Samsung nog steeds niet gehad.

Zowel per WhatsApp als Facebook Messenger niet bereikbaar.

In de tussentijd wel al bijna 2 weken zonder wasmachine!!!

Wie kan mij verder nog helpen om met de juiste afdeling binnen Samsung in contact te komen?

*update 20-01-25*

Ik heb sinds vrijdag gebeld, geappt en via messenger contact gehad. 

Tegenstrijdige berichten ontvangen. Via de app kon ik doorgeven dat ik een omruiling wil. Via Messenger werd er gezegd dat ze niet aan omruiling doen 😵 

Als standaard antwoord krijg ik de mededeling: "Het ligt bij de desbetreffende afdeling, het is druk, ze laten het zo snel mogelijk weten".

Moedeloos wordt je er van 😞

*update 13 februari 2025*

Ondertussen contact gehad met Samsung en de wasmachine is op 27 januari opgehaald.

Via de mail bericht gekregen dat ik mijn geld binnen 2 weken terug zou krijgen. 

Nou je raad het al. Nog steeds niets.

Al twee keer gemaild met het escalatieteam. Daar op heden nog geen reactie op mogen ontvangen.

Wat kunnen we nu weer doen om het proces te versnellen of überhaupt contact met die afdeling te krijgen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw privébericht Members_5g7uUnM,

Ik heb een ticket voor je aangemaakt voor onze Escalatieafdeling, waar ik jouw klacht hebt genoteerd. Ze gaan de mogelijkheden onderzoeken en nemen binnen een aantal dagen contact met je op. Je kan mij gerust weer berichten wanneer je na een tijd nog niks hebt vernomen. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
2 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_5g7uUnM,

Bedankt voor het delen van jouw feedback over de klantenservice. Ik geef jouw bericht ook intern door aan de betreffende afdeling. Vooral wanneer je tegenstrijdige berichten krijgt kan ik jouw frustratie begrijpen. We streven er juist naar om elke klant goed en correct te begeleiden en te informeren. Ik ga je verder helpen. Heb je voor mij nog een reparatienummer of een andere ticketnummer? Je kan ook e.v. via een privébericht mij voorzien van jouw e-mailadres. Ik kijk het intern dan voor je na.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw privébericht Members_5g7uUnM,

Ik heb een ticket voor je aangemaakt voor onze Escalatieafdeling, waar ik jouw klacht hebt genoteerd. Ze gaan de mogelijkheden onderzoeken en nemen binnen een aantal dagen contact met je op. Je kan mij gerust weer berichten wanneer je na een tijd nog niks hebt vernomen. Bedankt voor jouw geduld.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes