op 30-11-2023 10:38 AM
Hallo,
Ik heb net een samsung wasmachine met ECO bubble aangeschaft, maar vraag mij af of ik nog steeds de ariel pods kan gebruiken, aangezien alle bubbels/schuim de trommel inkomen.
De pod, schuimt vanuit de trommel, niet uit het bakje. Of moet/kan ik de pod in het wasmiddel la doen?
Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 01-12-2023 09:14 AM
Hi @LFCMEIJER88, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt! Je kan ook met jouw nieuwe wasmachine nog steeds gebruik maken van de pods. Maar om optimaal gebruik te maken van de EcoBubble functie dien je het wasmiddel te doseren via de lade. De werking van een pod in de lade zal ook niet optimaal zijn en je kan hier dan het beste wasmiddel of waspoeder voor gebruiken.
Groeten,
Marrtijn
op 01-12-2023 09:14 AM
Hi @LFCMEIJER88, goedemorgen.
Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt! Je kan ook met jouw nieuwe wasmachine nog steeds gebruik maken van de pods. Maar om optimaal gebruik te maken van de EcoBubble functie dien je het wasmiddel te doseren via de lade. De werking van een pod in de lade zal ook niet optimaal zijn en je kan hier dan het beste wasmiddel of waspoeder voor gebruiken.
Groeten,
Marrtijn