Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung ECO bubble functie, combi met ariel pods

(Onderwerp aangemaakt op: 30-11-2023 10:38 AM)
939 Weergaven
LFCMEIJER88
First Poster
Opties

Hallo,

Ik heb net een samsung wasmachine met ECO bubble aangeschaft, maar vraag mij af of ik nog steeds de ariel pods kan gebruiken, aangezien alle bubbels/schuim de trommel inkomen. 

De pod, schuimt vanuit de trommel, niet uit het bakje. Of moet/kan ik de pod in het wasmiddel la doen?

Alvast bedankt

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @LFCMEIJER88, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt! Je kan ook met jouw nieuwe wasmachine nog steeds gebruik maken van de pods. Maar om optimaal gebruik te maken van de EcoBubble functie dien je het wasmiddel te doseren via de lade. De werking van een pod in de lade zal ook niet optimaal zijn en je kan hier dan het beste wasmiddel of waspoeder voor gebruiken.

Groeten,

Marrtijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @LFCMEIJER88, goedemorgen.

Welkom op de Samsung Community en goed dat je ons een bericht stuurt! Je kan ook met jouw nieuwe wasmachine nog steeds gebruik maken van de pods. Maar om optimaal gebruik te maken van de EcoBubble functie dien je het wasmiddel te doseren via de lade. De werking van een pod in de lade zal ook niet optimaal zijn en je kan hier dan het beste wasmiddel of waspoeder voor gebruiken.

Groeten,

Marrtijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes