Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Refund

(Onderwerp aangemaakt op: 01-11-2023 02:25 PM)
49 Weergaven
BijnaamX
Journeyman
Opties

Ik wilde hierbij even mijn ervaring delen m.b.t. de service van Samsung.
28 Augustus een reparatieticket aangemaakt en aangegeven dat de wasmachine bij het centrifugeren een kabaal maakt.

Daarna een filmpje moeten maken van het draaien van de trommelen en alle andere gegevens die ik al drie keer had doorgeven.

En wat denk, lagers kapot.
Kan natuurlijk altijd gebeuren bij een wasmachine van net 1 jaar oud en een 2-persoonsgezin.

Niets meer gehoord.

Zelf op 1 September CE-Repair gebeld.
Hier konden ze me vertellen dat de wasmachine niet meer gerepareerd zou worden en dat er omruil of refund voor gesteld zou worden.

Tot op heden geen enkel bericht van Samsung.
Na herhaaldelijk bellen kan niemand iets concreets zeggen. Driehonderd keer " ik hoor wat U zegt" en "ik vind het ook vervelend".

18 September maar weer eens gebeld. Volgens de eigen voorwaarden van Samsung zou binnen 14 dagen na de beslissing van 4 September een refund of omruil plaats vinden.

Je raad het al, dit zijn werkdagen.
Vandaag na 14 werkdagen wederom gebeld.

Geen rufund en geen omruil geen bericht en alleen maar smoesjes en verwijzingen naar andere afdelingen en bedrijven.

Samsung ga zo door. Voor mij nooit meer Samsung wasmachine of droger.

Voor de mee-kijkers van Samsung
Het casenummer is SPEC-72367

Het creditnummer is 000416282

0 Likes
31 Antwoorden
BijnaamX
Journeyman
Opties

Hi @Members_WWx1upZ, goedemiddag.

Het is natuurlijk niet fijn wanneer het wat langer duurt en kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt. Ik zie dat mijn collega's hier een ticket voor hebben aangemaakt en zal hen ook vragen wat de status is. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje!

Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging!

Groeten,

Martijn

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ik heb dit ook tijdig doorgezet naar de juiste afdeling om dit zo snel mogelijk op te pakken en in orde te maken. Het ticket heb ik aangemaakt op 25 september, dit doet dus niets af aan mijn geloofwaardigheid 😉

Ik zal mijn collega's ook een reminder sturen om dit op te pakken.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
BijnaamX
Journeyman
Opties

Ik ben blij dat je je persoonlijk aangesproken voelt.

Jij en iedereen aan de telefoon of App zijn een doorgeefluik naar een onprofessionele en trage organisatie. En als je op die plek zit dan moet je ook de klappen opvangen en incasseren, daarvoor zit je op die plek. Daarom heeft Samsung voor deze constructie en procedures gekozen.

Ik heb hier niet voor gekozen.

Als je als webshop een concurrent wil zijn van je distribiteur en je verkooppunten moet je je ook zo gedragen. Op het gebied van van service en garantie althans. Wel extra geld binnen harken, maar niet de rest van de verantwoording nemen.

Ik zou zeggen: "schoenmaker hou je bij je leest"

Alles is geld gedreven en de klant is niet meer belangrijk.

En als je zoals aangeeft op 25 september een mail gestuurd te hebben dan zit de backoffice al een week of drie te slapen, of misschien nog wel erger, dat je door je eigen collega's niet serieus wordt genomen.

Hoe zou je het zelf vinden dat je na drie weken nog niets gehoord hebt.

We hebben inmiddels een andere wasmachine aangeschaft bij een lokale partij, die de volgende dag op de stoep staat als je met een probleem zit.

Jullie krijgen nog twee dagen met een serieus bod te reageren, daarna wordt de machine buiten gezet in verband met ruimtegebrek.

Dit is het laatste wat ik erover ga zeggen, want die betonnen platen die jullie voor je hebben zullen daar toch nooit meer vandaan gaan.

En aan iedereen die producten van Samsung via hun eigen webshop wil kopen. NIET DOEN.
Kies een betrouwbare webshop of een lokale winkel. 

Dat hoef je niet net als wij inmiddels 7 weken op een antwoord te wachten.
(van een beslissingsbevoegd persoon dan)

MartijnK
MegaStar
Opties

Bedankt voor je feedback! Ik zal dit ook doorzetten naar de juiste afdeling zodat wij ook onze service en dienstverlening kunnen verbeteren. Hopelijk wordt het ticket nu snel opgepakt en krijg je hier ook snel duidelijkheid in!

Fijne dag alvast en groeten,

Martijn

0 Likes
BijnaamX
Journeyman
Opties

Helaas zijn we inmiddels al weer 9 weken verder en nog niets opgeschoten.

Wel een bericht gekregen van Dynalogic (TR_NL220527-10854825) om aan te geven wanneer de wasmachine kan worden opgehaald.

Dat is heel simpel. Wanneer de hoogte en de datum van de betaling bekend is.

Dit is al meerdere keren aangegeven, maar waarschijnlijk hebben ze bij Samsung een heel klein begrijpertje.

Samsung, handel dit nou een keer af.😭

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Wanneer jouw wasmachine is opgehaald wordt er automatisch een terugbetaling geactiveerd, je krijgt dan het bedrag terug wat je in het verleden voor de wasmachine hebt betaald. Over het algemeen duurt dit ongeveer 5-10 werkdagen

Groeten,

Martijn

0 Likes
BijnaamX
Journeyman
Opties

Beste Martijn,

Er wordt niets eerder opgehaald dan dat ik dit schriftelijk of via mail bevestigd krijg.
Dit was overigens toegezegd door een collega van je.

En nee, niet de smoesjes van dat had ie niet mogen zeggen bla, bla, bla.

Ik heb geen zin om maanden op mijn geld te wachten bij een onbetrouwbare organisatie als Samsung.

Zie de vele klachten op het internet en dit forum.

Deze zaak duurt inmiddels 9 weken en nog eens negen weken erbij is geen uitzondering.
Er zitten meerdere mensen al twee maanden op hun geld te wachten nadat het product is opgehaald

Doe niet net of dat een uitzondering is, want je beantwoord zelf de klachten

Zal ik ze even voor je opzoeken en hier posten?

0 Likes
BijnaamX
Journeyman
Opties

2 Hits binnen één minuut

• Gisteren na 145 dagen Eindelijk betaald.. sterkte dus..
0 Likes
BijnaamX
Journeyman
Opties

En nog een eerste reparatie verzoek van 30 Maart,  14 April niet meer te repareren.

Jou antwoord van 29 Juni. Triest hè?

Mijn collega's van het bezorgcentrum zullen contact met je opnemen om een afspraak met je te maken voor het ophalen van de wasmachine. Zodra deze bij ons terug is en dit ook verwerkt is zal er een terugbetaling worden geactiveerd. Wij hebben verder geen inzicht in de agenda van het bezorgcentrum.

Groeten,

Martijn

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je berichtje en het posten van de andere antwoorden 👍 In mijn antwoord aan jou heb ik je uitgelegd wat hierin de oplossing is, wij zullen enkel overgaan tot een uitbetaling wanneer het product door ons is opgehaald en dit ook verwerkt is in het magazijn. Zodra de wasmachine door ons is opgehaald wordt er ook een terugbetaling geactiveerd en zal het bedrag wat je hebt betaald ook worden overgemaakt. Dat dit soms misgaat is iets wat ik ook niet kan ontkennen, echter doen we wel ons uiterste best om iedereen zo goed mogelijk te helpen.

Wij hebben geen andere mogelijkheden hierin dan welke ik hier heb besproken.

Groeten,

Martijn

0 Likes