op 22-09-2023 02:51 PM
Ik wilde hierbij even mijn ervaring delen m.b.t. de service van Samsung.
28 Augustus een reparatieticket aangemaakt en aangegeven dat de wasmachine bij het centrifugeren een kabaal maakt.
Daarna een filmpje moeten maken van het draaien van de trommelen en alle andere gegevens die ik al drie keer had doorgeven.
En wat denk, lagers kapot.
Kan natuurlijk altijd gebeuren bij een wasmachine van net 1 jaar oud en een 2-persoonsgezin.
Niets meer gehoord.
Zelf op 1 September CE-Repair gebeld.
Hier konden ze me vertellen dat de wasmachine niet meer gerepareerd zou worden en dat er omruil of refund voor gesteld zou worden.
Tot op heden geen enkel bericht van Samsung.
Na herhaaldelijk bellen kan niemand iets concreets zeggen. Driehonderd keer " ik hoor wat U zegt" en "ik vind het ook vervelend".
18 September maar weer eens gebeld. Volgens de eigen voorwaarden van Samsung zou binnen 14 dagen na de beslissing van 4 September een refund of omruil plaats vinden.
Je raad het al, dit zijn werkdagen.
Vandaag na 14 werkdagen wederom gebeld.
Geen rufund en geen omruil geen bericht en alleen maar smoesjes en verwijzingen naar andere afdelingen en bedrijven.
Samsung ga zo door. Voor mij nooit meer Samsung wasmachine of droger.
Voor de mee-kijkers van Samsung
Het casenummer is SPEC-72367
Het creditnummer is 000416282
op 25-09-2023 12:29 PM
Hi @BijnaamX, goedemiddag.
Het is natuurlijk niet fijn wanneer het wat langer duurt en kan me goed voorstellen dat je hiervan baalt. Ik zie dat mijn collega's hier een ticket voor hebben aangemaakt en zal hen ook vragen wat de status is. Zodra ik hier een terugkoppeling op heb stuur ik je ook een berichtje!
Mijn excuses voor het ongemak en de vertraging!
Groeten,
Martijn
op 25-09-2023 04:08 PM
Beste Martijn,
Wat ik hier alleen maar van je zie zijn standaard antwoorden, maar geen oplossingen.
het zou jullie sieren, minder geld en gefrustreerde klanten kosten, om de cases direct af te handelen i.p.v. het in de malle molen te gooien van Samsung.
Vandaag toevallig weer een telefoontje gekregen met de vraag af de wasmachine nog bij ons thuis stond om het proces af te ronden.
Alweer zo'n rookgordijn.
Natuurlijk weten jullie dat de wasmachine nog bij ons thuis staat, jullie hebben immers geen opdracht gegeven om deze op te halen.
Deze verslaglegging is ook om juridische wegen, omdat er tot op heden nog geen enkele terugkoppeling is gegeven vanuit Samsung.
Groet,
Henjo
op 03-10-2023 02:10 PM
Hoi Martijn,
Neem aan dat er nog geen enkele actie is.
Inmiddels al 5 weken met een kapotte wasmachine en nog geen enkele inhoudelijke (r)eactie van Samsung.
Het begint nu echt vervelend te worden.
12-10-2023 09:51 AM - bewerkt 13-10-2023 03:28 PM
Hi @BijnaamX, goedemorgen.
Waarom dit zo lang duurt is mij ook niet bekend. Ik zie dat mijn collega hier afgelopen vrijdag dit ook nog een keer heeft doorgezet naar de juiste afdeling, gisteren heb ik hier ook nogmaals een reactie bijgezet in het ticket om dit zo snel mogelijk op te laten pakken door de collega's van de e-Store.
Groeten,
Martijn
op 13-10-2023 03:14 PM
Beste Martijn,
Ik aanvaard geen excuses meer. Dit zijn loze woorden.
Ik zou graag een oplossing willen. Iedereen is er zogenaamd mee bezig en na weer een week wachten en loze beloftes nog geen oplossing.
op 13-10-2023 03:28 PM
Mijn collega's zijn hier druk mee bezig en zodra hier meer over bekend is krijg je van hen ook een berichtje hierover. Mijn collega's van e-Store afdeling zullen dit verder oppakken en dit verder bespreken met je.
Goed weekend alvast en groeten,
Martijn
op 13-10-2023 03:39 PM
Beste Martijn,
Dit hoor ik al vier weken.
Het lijkt me vrij simpel.
Stuur me mail met de toezegging van de refund en de hoogte daarvan.
Als ik hier mee akkoord ga kunnen jullie de wasmachine ophalen en het bedrag overmaken.
Dit was al een keer toegezegd, maar tot nu toe geen mail.
Het is een groot drama met leugens en toezeggingen die niet worden waargemaakt.
Of zeg gewoon dikke middelvinger Henjo zoek het maar uit. Dan is er in ieder geval duidelijkheid.
op 13-10-2023 03:46 PM
op 13-10-2023 04:58 PM
Dit hoor ik al vier weken.
Hoe groot zijn die afdelingen dat het niet aankomt?