Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung droger

(Onderwerp aangemaakt op: 22-09-2023 11:17 PM)
234 Weergaven
thijs1404
First Poster
Opties
4 jaar geleden een samsung droger gekocht.
2 jaar geleden maakte hij z'n herrie is er toen monteur voor gekomen die heeft het verholpen zei die. viel niet echt in garantie werd verteld en had me ong 160 euro gekost ....

image

Nu kom ik dit tegen na 2 jaar verder met een hoop herrie en stukjes plastic in de trommel is dit het gevolg

image

Voel me echt zwaar belazerd en verbaasd me dat dit werk is van samsung... wil hier ook zeker werk van gaan maken
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en binnen deze termijn worden technische defecten ook kosteloos hersteld. Ook na deze periode kunnen we je wasdroger uiteraard herstellen, echter worden hier wel kosten voor berekend. Het servicecentrum houdt hierbij ook rekening met de leeftijd van je droger. Naast de fabrieksgarantie heb je ook een wettelijke garantie, hiervoor kan je in gesprek gaan met je verkoper.

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3sHIw2F

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Elsy
Navigator
Opties
Het eerste plaatje herken ik. Ook ik heb een Samsung droger die (binnen de garantie) herrie maakte. Monteur kwam en ik kijk altijd mee bij reparaties.
Hij vertelde dat de trommel eigenlijk niet gemaakt is voor zware producten. Dus 9kg drogen is veel te zwaar.
Ook hij heeft bij mij dat witte plastic plaatje eronder geschroefd zodat het niet meer naar beneden kon zakken en zo dus herrie kan maken.
Tot nu toe werkt het nog goed. (Inmiddels een jaar geleden)

Het tweede plaatje herken ik niet.

Ik dacht altijd dat Samsung goede spullen had maar dit verbaasde mij ook enorm.
0 Likes
thijs1404
First Poster
Opties
Het is schandalig onze wasmachine is 2 kilo minder capaciteit dan de droger en zelfs toen ging die herrie maken na 2 jaar na aankoop. Dit is geen defect onderdeel dat even kapot is gegaan het is gewoon een productie fout en zouden ze eigenlijk terug moeten roepen. Ik heb dus 160 euro betaald voor 4 schroefjes en en steun plaatje waarvan 3 schroeven vol in de lager zitten.

Het 2 plaatje kan niet anders zijn dan een gevolg hierop en hoop echt dat samsung met iets komt .
0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Standaard heb je 2 jaar fabrieksgarantie en binnen deze termijn worden technische defecten ook kosteloos hersteld. Ook na deze periode kunnen we je wasdroger uiteraard herstellen, echter worden hier wel kosten voor berekend. Het servicecentrum houdt hierbij ook rekening met de leeftijd van je droger. Naast de fabrieksgarantie heb je ook een wettelijke garantie, hiervoor kan je in gesprek gaan met je verkoper.

Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3sHIw2F

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes