op 20-09-2022 10:06 PM
Ik ben op zoek naar een nieuwe Wasmachine en droger en nu ben ik erg enthousiast geworden over de nieuwe Bespoke 7000 serie als zowel de Bespoke 9000 serie.
Nu wil ik wel graag dat ze matchen en aangezien de Droger van de 9000 serie nog niet leverbaar is heb ik geprobeerd om de 7000 serie te kopen.
Ook is er een lopende actie:
Ontvang 5% voordeel bij aankoop van 2 of meer huishoudelijke producten met code: BUYMORE5, direct verrekend in je winkelwagen.
Accessoires zijn uitgesloten van de actie.
Geldig van 1 september 2022 t/m 30 september 2022.
Deze code werkt wel met de #Bespoke AI Wash 7000-serie WW11BB744AGE.
Alleen als ik de #Bespoke Droger 7000-serie DV90BB7445GE bij voeg dan pakt die deze code niet.
Tevens is dit ook de enige droger in de lijst waar deze actie niet bij staat en alle overige wel.
Ook bij alle wasmachines die leverbaar zijn werkt deze promotie code, dus mij leek het een foutje.
Nadat ik telefonisch contact heb gehad met Samsung Webshop zei de beste meneer dat die het ook niet wist en dat dat van hogeraf is bepaald, dus deze droger zal er wel niet bij horen.
Helaas kon hij mij niet vertellen waarom alleen deze droger niet mee mag doen.
Echter dacht ik dat dit ook gewoon een huishoudelijk apparaat is welke dus ook als 1 meetelt bij de promotie, en vooral omdat de wasmachine in dezelfde serie wel met deze promotiecode werkt.
Kan het dan alsnog een foutje van de webshop zijn en dat deze droger wel mee zou moeten doen met de promotie?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 21-09-2022 01:01 PM
Hi @MKusters, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! En wat gaaf om te lezen dat je interesse hebt in deze mooie set. Het klopt inderdaad dat deze droger niet meedeelt in deze promotie. Stuur mij anders een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) misschien heb ik dan nog wel een andere optie voor je 😇
Groeten,
Martijn
op 21-09-2022 01:01 PM
Hi @MKusters, goedemiddag.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! En wat gaaf om te lezen dat je interesse hebt in deze mooie set. Het klopt inderdaad dat deze droger niet meedeelt in deze promotie. Stuur mij anders een privé berichtje (https://bit.ly/3BoC5B0) misschien heb ik dan nog wel een andere optie voor je 😇
Groeten,
Martijn