Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Niet te repareren Bespoke Droger 9000-serie DV90BB9445GM

(Onderwerp aangemaakt op: 27-02-2025 11:22 AM)
260 Weergaven
ErikLer
First Poster
Opties
Binnen 2 jaar is mijn Bespoke Droger 9000-serie DV90BB9445GM stuk en niet meer te repareren. Een kunststof paneel aan de achterzijde is losgeraakt. Ik vermoed dat hiervoor een reden is maar krijg door de supportafdelingen geen goede antwoorden.

Uiteindelijk krijg ik bericht van een Samsung koeriersdienst ofzo dat ik een afspraak moet maken wanneer de droger opgehaald kan worden.

Vage mail erbij dat ik waarschijnlijk geld terug krijg. Bij het proberen te achterhalen hoe de verdere afhandeling is via support word ik van het kastje naar de muur gestuurd maar ik moet maar afwachten tot de droger is opgehaald. 
Extra irritant is dat ik naast dr droger een wasmachine heb van het zelfde model. Ook omdat deze in het zicht staan. Ik heb deze 2 als een set gekocht, maar vragen over de wasmachine wordrn niet beantwoord. 
Hopeloos hoe hier support wordt geleverd door matig Nederlands sprekende dames.
Ik heb het hierdoor wel gehad met Samsung producten en zal tot horloge/tv/telefoon etcetera vervangen door andere merken.
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens Erik,

Het is mooi om te lezen dat de droger is opgehaald. We monitoren de verdere afhandeling voor de verdere terugbetaling. Wanneer je na een tijd nog niks hebt ontvangen en/of gehoord, kan je gerust weer contact met mij opnemen.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @ErikLer,

bedankt voor jouw bericht hierover. Je verwacht natuurlijk meer duidelijkheid hierover. Kan je mij voorzien van jouw reparatienummer? Ik kijk het dan intern voor je na en dan kom ik weer bij je terug.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
ErikLer
First Poster
Opties
Hallo Ajay, dat is SPEC125796

Ik heb inmiddels wel weer contact gehad. De droger is inmiddels opgehaald maar ik wacht nu op verdere afhandeling. Ik ben benieuwd wanneer ik iets en wat kan verwachten.

Met vriendelijke groeten
Erik
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens Erik,

Het is mooi om te lezen dat de droger is opgehaald. We monitoren de verdere afhandeling voor de verdere terugbetaling. Wanneer je na een tijd nog niks hebt ontvangen en/of gehoord, kan je gerust weer contact met mij opnemen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes