op 01-12-2020 06:41 PM
Ik heb sinds een paar weken een nieuwe wasmachine (WW80M760NOM). Hij werkt echt super (add wash nog even uitvinden hoe het werkt, maar verder top). Alleen kan ik in de app niet verbinden met mijn wasmachine. Tevens lukt het mij ook niet om te resetten (doormiddel van temp knop ingedrukt houden).
Ik heb zelf een iPhone. en van alles geprobeerd (hele riedeltje van 2,4 ghz / 5 ghz / app verwijderen geprobeerd). Mijn broertje had laatst met een samsung telefoon direct verbinding met de wasmachine en kon hem meteen toevoegen in zijn smartthings, maar als ik hem in mijn huis toevoegde dan kon hij hem niet meer toevoegen.
Hieronder nog wat foto's toegevoegd van de melding die ik krijg en van het verbind proces waar ik op blijf hangen. Hopelijk kan iemand mij helpen, want ik wordt radeloos hiervan.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 04-12-2020 11:06 AM
Hi @Arjan21,
Gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst! Heb je de AddWash functie ondertussen al kunnen ontdekken? Is het toevallig mogelijk om de verbinding met een ander iOS toestel te testen? Als het dan ook niet lukt, denk ik dat we kunnen concluderen dat het met het gebruik van de SmartThings app op de iPhone te maken heeft en zal dat verder onderzocht moeten worden.
Groet,
Joey
op 04-12-2020 11:06 AM
Hi @Arjan21,
Gefeliciteerd met jouw nieuwe aanwinst! Heb je de AddWash functie ondertussen al kunnen ontdekken? Is het toevallig mogelijk om de verbinding met een ander iOS toestel te testen? Als het dan ook niet lukt, denk ik dat we kunnen concluderen dat het met het gebruik van de SmartThings app op de iPhone te maken heeft en zal dat verder onderzocht moeten worden.
Groet,
Joey
op 04-12-2020 07:22 PM
Bedankt voor je antwoord.
Ik ga dit zo snel mogelijk proberen en laat je weten of het gelukt is.
op 18-12-2020 01:59 PM
Bedankt voor je hulp.
Met de Iphone van mijn vriendin is het gelukt. deze iPhone meteen toegevoegd aan mijn huis en zo is de wasmachine ook toegevoegd. Wel gek dat mijn telefoon zo een probleem ermee had. Maar het werkt en dat is het belangrijkste.
Addwash nog niet echt nodig gehad, maar dat ga ik van het weekend eens proberen.
op 18-12-2020 03:59 PM
Geen punt @Arjan21, thanks voor de update!
Ik ben blij te zien dat je er uit bent gekomen! Mocht het nodig zijn om het toch met jouw eigen toestel te laten lukken, dan denk ik dat je het beste jouw iPhone (of eerst alleen de huidige netwerkinstellingen) eens kunt resetten. Maar goed, misschien is dat niet aan de orde omdat het zo al is opgelost. Fijn weekend alvast!
Groet,
Joey
op 29-08-2021 11:29 AM
Vraagje.
mijn wasmachine reageerde altijd op de SmartThings app. Zo van een op andere dag staat hij er niet meer in en krijg ik hem er ook niet meer tussen. Hij blijft stoppen op registratie bij Samsung account. Weet iemand hier een oplossing voor.
akvast bedankt.
op 31-08-2021 02:42 PM
Hi @Monique 1, goedemiddag.
Heb je de tips die hier boven staan ook al geprobeerd? Wat is het modelnummer van jouw wasmachine en heb je deze ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen?
Groeten,
Martijn