op 24-10-2023 09:10 PM
Sinds 3 maanden hebben wij de wasmachine nieuw aangekocht bij coolblue. Deze is ook door coolblue geplaatst en aangezet voor de testronde.
Nu na die paar maanden lijkt de trommel los te zitten. Draait wel het hele programma zonder storing maar begint bij het centrifugeren met bonken en heftig trillen. Zelfs met 400 toeren slaat de trommel alle kanten op, ook tegen het deurtje aan. Dit is met een half gevulde wastrommel aan tshirts.
De wasmachine staat waterpas en heeft verder geen speling op de pootjes.
Volgende week komt hiervoor een monteur langs.
Ik ben toch wel erg benieuwd wat dit probleem kan zijn. Zeker voor een wasmachine van 3 maanden oud met 2 wasjes per week.
Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 26-10-2023 11:43 AM
Hi @Vasilikivw, goedemorgen.
Het is natuurlijk niet fijn wanneer de wasmachine een hoop geluid maakt. Ervaar je dit met verschillende programma's en beladingen? En heb je de wasmachine ook al eens opnieuw gekalibreerd?
Kijk hier voor meer informatie over het kalibreren van je wasmachine: https://bit.ly/2P7EUmM
Het is overigens niet aan te raden om deze op een antislip mat of bak te plaatsen, dit zal sneller kunnen zorgen voor instabiliteit 😇
Groeten,
Martijn
op 24-10-2023 09:43 PM
op 25-10-2023 06:09 AM
Jeetje, 3 maanden oud en al problemen. Ik herken het bonken en heftig trillen. Helaas geen oplossing daar er nu bij mij ook een monteur langskomt, wanneer weet ik nog niet.
Onze wasmachine gaat nu zijn 4e maand in en ellende. Zo is mijn dekbedovertrek voor een deel in de rubber gezogen waardoor de rubber heeft losgelaten. En het gekke is dat de was net aangezet was. Via Coolblue wel een melding laten maken bij Samsung. Nu hopen dat het niet al te lang duurt om dit op te lossen. Veel succes hopelijk is het snel opgelost.
op 25-10-2023 06:12 AM
Coolblue??? Ik neem aan dat dit onder de fabrieksgarantie van Samsung valt. Juist omdat dit na een aantal maanden gebeurd...
op 25-10-2023 07:06 AM
op 25-10-2023 10:50 AM
op 26-10-2023 11:43 AM
Hi @Vasilikivw, goedemorgen.
Het is natuurlijk niet fijn wanneer de wasmachine een hoop geluid maakt. Ervaar je dit met verschillende programma's en beladingen? En heb je de wasmachine ook al eens opnieuw gekalibreerd?
Kijk hier voor meer informatie over het kalibreren van je wasmachine: https://bit.ly/2P7EUmM
Het is overigens niet aan te raden om deze op een antislip mat of bak te plaatsen, dit zal sneller kunnen zorgen voor instabiliteit 😇
Groeten,
Martijn
op 31-10-2023 01:12 PM
Goedemiddag,
De wasmachine doet dit in meerdere programma's. Kalibreren lost niks op.
Er is zojuist een monteur van CE repair geweest. Wasmachine opnieuw stabiel gezet en aangesloten op zijn telefoon om een controle programma uit te voeren. Kreeg te horen dat je alleen tshirts samen mag wassen, broeken, hoodies, handdoeken. Dit mag niet samen. Vervolgens na vertrek van monteur een was aangezet met enkel handdoeken. De wasmachine maakt nog steeds hetzelfde kabaal en de trommel begon met het centrifugeren weer tegen het deurtje aan te beuken. Niks opgelost dus...
Opnieuw contact gehad met Coolblue, moest het CE Repair bedrijf maar weer contacten voor een nieuwe afspraak. Deze staat nu gepland voor 7 november.
Ik ben uiteraard al helemaal klaar met deze wasmachine...
op 31-10-2023 01:13 PM
Monteur zojuist langs geweest. Helaas nog niks verholpen. Nu weer een nieuwe afspraak moeten maken voor volgende week...
op 01-11-2023 02:08 PM
Hi @Vasilikivw, goedemiddag.
Hopelijk kunnen ze de wasmachine dan wel repareren. Mocht de wasmachine door de monteur onherstelbaar worden verklaard gaan we ook kijken naar een alternatieve oplossing.
Groeten,
Martijn