op 05-01-2025 04:46 PM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hallo! Ik heb een wasmachine ecobubble overgenomen van de vorige bewoner van het huis. Nou start hij sinds vanochtend niet meer. Hij gaat aan, lijkt te starten maar dan volgt er een laag bliepje en blijft hij gewoon aanstaan zonder te starten. Hij gaat ook niet opslot. Ik heb meerdere keren de stekker erin en eruit, andere programma's geprobeerd en de wasmachine leeg gehaald. Hij geeft bij het uitlezen via de app geen foutmelding aan. Iemand advies wat ik hiermee moet doen? Gisteren deed hij het nog prima.
Ik heb geen idee hoe oud de wasmachine is. De verkoper had geen bon of aankoopbewijs.
- Chapters
- descriptions off, selected
- subtitles settings, opens subtitles settings dialog
- subtitles off, selected
This is a modal window.
Beginning of dialog window. Escape will cancel and close the window.
End of dialog window.
This is a modal window. This modal can be closed by pressing the Escape key or activating the close button.
op 10-01-2025 11:32 AM
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Hallo @Iris369,
Bedankt voor jouw bericht. Hopelijk kan je zo snel mogelijk weer wassen. Gebeurt zowel met een volle als een halfvolle belading en blijft het defect aanwezig ook zo als je de start knap voor een aantal seconden ingedrukt houdt? Je kan daarnaast ook proberen de stekker er voor een langere tijd eruit te halen.
Met groet,
Ajay