Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht: was/droogmachine voor de 2e keer kapot (in 4 jaar tijd)

(Onderwerp aangemaakt op: 07-05-2025 05:28 PM)
291 Weergaven
lizbrook
Student
Opties

Ik zou heel graag in contact komen met Samsung nederland, om samen een oplossing te zoeken voor mijn probleem. Mijn EcoBubble™ Was-droogcombinatie 5000-serie WD80TA049BE van bijna 4 jaar oud (destijds gekocht via coolblue) is helaas voor de 2e keer kapot.

De eerste keer was de lager in de machine verroest en moest deze samen met de trommel vervangen worden, dit was een dure reparatie wat NIET in de garantie viel. Ook heb ik hierdoor ongeveer 4 weken niet thuis kunnen wassen en is er vanuit coolblue destijds geen alternatief aangeboden.

Nu heb ik helaas lekkage aan de onderkant van de machine en wil ik dat deze gemaakt wordt (ik heb de machine grondig bekeken en ook of het niet aan mijn eigen afvoer lag). Nu wil ik rechtstreeks met samsung een reperatie inplannen (i.p.v. Coolblue), echter ben ik al 1 uur bezig met de whatsapp om een afspraak te plannen want via de website loopt die optie vast! 

Kan iemand mij helpen! ik zou het zo vervelend vinden als ik weer een lange tijd niet kan wassen. Daarnaast riskeert mijn woning ook schade door deze lekkage.

Ik ben eigenlijk zeer teleurgesteld in de kwaliteit van het product en ook het moeizame contact met Samsung.

0 Likes
4 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @lizbrook,

Bedankt voor jouw bericht hierover en uitgebreide uitleg van de situatie. Ik help je graag verder! Is het maken van een reparatieverzoek gelukt? Zo nee, dan plan ik het graag voor jou in. Kan je mij dan via een privébericht voorzien van jouw modelcode, serienummer en adresgegevens? 

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens Liz,

Ik heb een reparatieverzoek aangemaakt met referentienummer, 4285445078. CE Repair neemt zo snel mogelijk contact met je op. Je kan ons gerust op de hoogte blijven houden. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
lizbrook
Student
Opties

Afspraak met CE repair is gemaakt. Bedankt voor je inzet. Maar voor mijn gevoel wordt mijn verhaal verder niet gezien en dat vind ik erg jammer.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie lizbrook,

Ik zie de afspraak erin staan. Je kan ons gerust laten weten hoe de reparatie is verlopen.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes