op 07-05-2025 05:28 PM
Ik zou heel graag in contact komen met Samsung nederland, om samen een oplossing te zoeken voor mijn probleem. Mijn EcoBubble™ Was-droogcombinatie 5000-serie WD80TA049BE van bijna 4 jaar oud (destijds gekocht via coolblue) is helaas voor de 2e keer kapot.
De eerste keer was de lager in de machine verroest en moest deze samen met de trommel vervangen worden, dit was een dure reparatie wat NIET in de garantie viel. Ook heb ik hierdoor ongeveer 4 weken niet thuis kunnen wassen en is er vanuit coolblue destijds geen alternatief aangeboden.
Nu heb ik helaas lekkage aan de onderkant van de machine en wil ik dat deze gemaakt wordt (ik heb de machine grondig bekeken en ook of het niet aan mijn eigen afvoer lag). Nu wil ik rechtstreeks met samsung een reperatie inplannen (i.p.v. Coolblue), echter ben ik al 1 uur bezig met de whatsapp om een afspraak te plannen want via de website loopt die optie vast!
Kan iemand mij helpen! ik zou het zo vervelend vinden als ik weer een lange tijd niet kan wassen. Daarnaast riskeert mijn woning ook schade door deze lekkage.
Ik ben eigenlijk zeer teleurgesteld in de kwaliteit van het product en ook het moeizame contact met Samsung.
op 09-05-2025 10:12 AM
Hallo @lizbrook,
Bedankt voor jouw bericht hierover en uitgebreide uitleg van de situatie. Ik help je graag verder! Is het maken van een reparatieverzoek gelukt? Zo nee, dan plan ik het graag voor jou in. Kan je mij dan via een privébericht voorzien van jouw modelcode, serienummer en adresgegevens?
Met groet,
Ajay
op 09-05-2025 03:06 PM
op 15-05-2025 04:20 PM
Afspraak met CE repair is gemaakt. Bedankt voor je inzet. Maar voor mijn gevoel wordt mijn verhaal verder niet gezien en dat vind ik erg jammer.
op 19-05-2025 09:38 AM