cashback waardeloze actie. in mei een nieuwe wasmachine gekocht bij Coolblue en geregistreerd bij Samsung voor 100 euro cashback. Is ingebouwd... Bekijk bericht
Sneller, zuiniger én stylish. Onze wasmachines en wasdrogers maken je huis compleet. Deel je ervaringen of stel je vraag.
Custom List Message Item |
---|
cashback waardeloze actie. in mei een nieuwe wasmachine gekocht bij Coolblue en geregistreerd bij Samsung voor 100 euro cashback. Is ingebouwd... Bekijk bericht |
Autodose nr 2 van de wasmachine werkt niet meer. Hij trekt alle wasmiddel leeg bij elke wasbeurt. Heb de lade reeds meerdere malen volledig... Bekijk bericht Hoi @Karien2 , Bedankt voor je terugkoppeling! Jammer dat het nog niet is opgelost!Dit lijkt op een ... Bekijk bericht |
Dag, Mijn samsung van 4 jaar oud zijn de lagers van kapot gegaan. Samsung bied mij een coulance bedrag van de dagwaarde van de machine á €180,-. ... Bekijk bericht Dag, Ik heb zelf verder geen contact gehad met Samsung, alles loopt via de desbetreffende winkel waa... Bekijk bericht |
Ik heb net een nieuwe wasmachine maar ik ben erg teleurgesteld in het smart gedeelte. Want ik kan de wasmachine niet op afstand starten. Ik had... Bekijk bericht |
Ik zou heel graag in contact komen met Samsung nederland, om samen een oplossing te zoeken voor mijn probleem. Mijn EcoBubble™ Was-droogcombinatie... Bekijk bericht Bedankt voor jouw reactie lizbrook, Ik zie de afspraak erin staan. Je kan ons gerust laten weten hoe... Bekijk bericht |
Sinds een paar dagen pauzeert onze wasdroger uit zichzelf. Iemand enig idee waarom? ook als ik programma tussentijds pauzeer en daarna weer... Bekijk bericht Bedankt voor jouw reactie Umit2, We raden dan aan om het na te laten kijken door een monteur. Zie de... Bekijk bericht |
Hoi, Onlangs heb ik een nieuwe wasmachine aangeschaft WD90DG6B85BKU. Nu vraag ik mij af of er een uitgestelde starttijd is ipv... Bekijk bericht |
Onze Samsung wasmachine stopt sinds 2 dagen middenin het programma maar geeft geen foutmelding. Het is vaak een beetje tegen het einde van het... Bekijk bericht Hallo @Xenavdh, Bedankt voor jouw bericht hierover. Een wasmachine is een belangrijk onderdeel van h... Bekijk bericht |
Hej hej A couple of days a ago our new eco bubble washing machine is installed. It works fine but the display showing the temperature and... Bekijk bericht Thank you for the model--code, I have looked it up. There is no option to change the brightness of t... Bekijk bericht |
Hoi, Op de wasmachine WWW11DB7B94GBU3 heb je de stand Ik zoek een stand waarmee ik gewoon katoen kan wassen. Ik zie deze stand maar ik wil... Bekijk bericht Als je aan de knop draait dan kom je als het goed is vanzelf het kopje 'katoen' tegen en dan kan je ... Bekijk bericht |
Hoi! Wij hebben een nieuwe wasmachine gekocht een zwarte Samsung WW11DB7B94GBU3. De autodose wasverzachter doet t wel maar voor t wasmiddel... Bekijk bericht Hallo @Members_WepY41t, Nog gefeliciteerd met de aankoop van jouw wasmachine! Ik help je graag hierm... Bekijk bericht |
Bought it 2 weeks ago and this noise is killing me. Contacted Dutch servise center and they said that this is normal. 😬 ... Bekijk bericht ![]() Thank you for the response. Looking to sell it. This is not what I want need and want to have in my ... Bekijk bericht |
Samsung WW90DG6U85LK AI Wash - error wasverzachter op deze 1 dag in huis. Blijf error krijgen dat de wasverzachter op is. Heel vervelend. Bekijk bericht Hallo @Jager779, No gefeliciteerd met jouw nieuwe wasmachine. Ik help je graag verder. Ter controle;... Bekijk bericht |
Mijn warmtepomp droger maakt sinds enkele dagen een hard geluid. De garantie is (net enkele maanden) verlopen. Is het rendabel om een monteur te... Bekijk bericht ![]() Bedankt voor jouw reactie BBERG, We raden dan aan het na te laten kijken door een monteur. Zie de on... Bekijk bericht |
Als we het wasmiddel in dispenser 1 doen dan is het wasmiddel binnen 2x wassen op. Bij het omzetten naar dispenser 2 gaat het wasmiddel wel 6 a 7x... Bekijk bericht |
De droger DV90T8240SH/S2 wordt niet warm en droogt dus ook niet meer. De warmtewisselaar en alle schoon te maken delen zijn netjes schoongemaakt.... Bekijk bericht Hallo @Mhmt66, Bedankt voor jouw bericht hierover. Een compressor is natuurlijk een belangrijk onder... Bekijk bericht |
Normaal gesproken is mijn ai wash altijd rond de tijd van 1 uur en 27 minuten Max 1 uur en 37 minuten vanavond zetten ik de was aan en stond die op... Bekijk bericht Bedankt voor jowu reactie Denisenh_, De filter kan er in sommige gevallen wel mee te maken hebben. M... Bekijk bericht |
Het bakje met wasverzachter loopt leeg doordat er twee rubberen ringetjes missen. Deze wil ik graag bestellen, maar kan ze nergens vinden. Bekijk bericht In mijn filter zat slechts een dopje. Hij loopt dus nog steeds leeg. Ik heb contact gezocht via de s... Bekijk bericht |
Het wasmiddel en de wasverzachter lopen in 1 keer leeg zonder dat ik de wasmachine aanzet. Er zit eigenlijk een autodose functie op. Hoe kan ik dit... Bekijk bericht Hallo @Lotte851, Bedankt voor jouw bericht. Ik help je graag verder, zodat je jouw wasmachine zo sne... Bekijk bericht |
Ben bang dat ik het probleem al weet, namelijk een kapotte printplaat. Maar ik zou graag van Samsung een nette en snelle oplossing willen. De... Bekijk bericht Dat is heel erg mooi om te lezen chrisjansen, Ik wens je nog veel plezier met jouw wasmachine! Wanne... Bekijk bericht |