Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

WW90T956ASE pauzeert programma steeds

(Onderwerp aangemaakt op: 08-04-2025 11:09 PM)
377 Weergaven
chrisjansen
Explorer
Opties

Ben bang dat ik het probleem al weet, namelijk een kapotte printplaat. Maar ik zou graag van Samsung een nette en snelle oplossing willen.

De wasmachine is helaas (toevallig?) nét ouder dan de 2 jaar fabrieksgarantie (1 maand!) dus ik zie de bui al weer hangen, ondanks dat er ook nog zoiets bestaat als wettelijke garantie. Online komt dit euvel telkens weer terug bij alle wasmachines en drogers van dit merk, de oplossing is dat de servicemonteur de printplaat vervangt en dan toch een dikke rekening achterlaat.

Afgelopen december al iets soortgelijks meegemaakt met onze 3 jaar oude Samsung droger: printplaat kapot, monteur vervangt PCB onder Samsung 'coulance' voor 'slechts' €120 (waarmee ze eigenlijk bevestigen dat dit een bekend probleem is). Heb net een service afspraak gemaakt, hun vaste partner (LetMeRepair) heeft problemen, waardoor het ook nog allemaal langer dan normaal gaat duren.

Als oplossing zou ik graag onder garantie morgen de wasmachine omgeruild zien voor een nieuwe, maar dat zal wel teveel gevraagd zijn. Zou een van de Samsung medewerkers hier misschien naar kunnen kijken? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
chrisjansen
Explorer
Opties
Dag Ajay, de wasmachine is inderdaad afgelopen dinsdag gefixt, de monteur gaf vantevoren al aan dat hij onder garantie gemaakt zou worden. Het probleem bleek te liggen bij de poelie die los gegaan was en daarmee ook de snaar. Hij heeft alles vastgezet (met Loctite), dus nu draait hij weer helemaal ok.

Dank in ieder geval voor je hulp!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @chrisjansen,

Bedankt voor jouw bericht hierover. Ik help je graag weer verder. Ik kan de garantiemogelijkheden voor je onderzoeken. Wat is de aankoopdatum en wanneer had je de eerste melding hierover gemaakt bij ons en via welke kanaal? Je kan mij e.v. ook voorzien van jouw reparatienummer.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
chrisjansen
Explorer
Opties

Dag Ajay,

Dank voor je reactie alvast, de wasmachine is op zaterdag 4 maart 2023 aangeschaft via de Samsung Shop. Ik heb afgelopen dinsdag (8/4) via jullie site een reparatie aanvraag ingediend, met service ordernummer 4284728734, er staat nu een afspraak met CE Repair gepland voor dinsdag 15/4. 

Overigens heb ik de wasmachine gisteravond nog verder kunnen checken, hij lijkt problemen te hebben met centrifugeren, de trommel gaat niet spinnen en uiteindelijk pauzeert het programma.

Groet,

Chris

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de gegevens Chris,

Ik zie dat de afspraak voor 15.04.2025 is ingepland. Had je verder nog een rekening ontvangen? Ik zie van mijn kant namelijk geen prijsopgave en het staat op  'Warrenty' bij CE Repair.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
chrisjansen
Explorer
Opties

Geen prijsopgaaf nee, ik heb alleen een bevestigingsmail voor de afspraak en daarna sms met verzoek extra informatie van ze ontvangen, via de link in de mail heb ik mijn gegevens aangevuld en de aankoopfactuur en een video geupload. Er staat inderdaad ook iets van 'garantie' in hun reparatie-omgeving dus ik neem aan dat het dan goed komt? 

Groet

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Chris,

Voor nu lijkt het erop dat het uit coulance nog binnen de garantie wordt meegenomen. Voor de zekerheid blijf ik het ook monitoren. Je kan ons gerust ook op de hoogte blijven houden over het verloop van de reparatie. We houden contact.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
chrisjansen
Explorer
Opties
Valt het dan niet gewoon onder de wettelijke garantie die geldt naast de fabrieksgarantie? Ik zal me hier nog even melden als de reparateur geweest is.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Het kan het inderdaad zo zijn dat hiermee rekening is gehouden, wanneer ik naar jouw aankoopbewijs kijk en het defect inderdaad technisch van aard is. 

Ik wens je alvast een fijn weekend!

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo chrisjansen,

Was jouw wasmachine gisteren helemaal hersteld?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
chrisjansen
Explorer
Opties
Dag Ajay, de wasmachine is inderdaad afgelopen dinsdag gefixt, de monteur gaf vantevoren al aan dat hij onder garantie gemaakt zou worden. Het probleem bleek te liggen bij de poelie die los gegaan was en daarmee ook de snaar. Hij heeft alles vastgezet (met Loctite), dus nu draait hij weer helemaal ok.

Dank in ieder geval voor je hulp!