Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

DDC melding op wasmachine

(Onderwerp aangemaakt op: 13-04-2023 10:06 PM)
1171 Weergaven
Sam070
Student
Opties

Mijn wasmachine geeft ddc code aan. Paar seconden na aanzetten ! Addwash deur goed dicht 

wat kan oorzaak zijn ??? Plz help me out 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Sam070, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Heb je de wasmachine ook al eens een tijdje van het stroom afgehaald? Wanneer dit ook geen verschil maakt zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Via onze website kan je de wasmachine aanmelden voor een serviceverzoek. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Sahri
Helping Hand
Opties
Druk deze nog eens goed aan? Ik heb op mijn (veel oudere) wasmachine soms dezelfde code maar als ik 'm even goed aandruk dan verdwijnt de foutmelding.
Sam070
Student
Opties

Bedankt voor je reactie… niet een keer maar 10x gedaan zelf met plakband die knopje van binnenkant geplakt.maar lukt het niet.hij gaat op slot start de programma maar na paar seconden weer ddc… irritant 

is het mschn printplaat? Kan dat ? 

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Wat is mijn wasmachine?🤷 Graag de productgegevens vermelden.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Sam070
Student
Opties

92DC9FC9-10E8-42A2-9F1B-28C67E5159F6.jpegWF70F5E2Q4W 

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Sam070, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Heb je de wasmachine ook al eens een tijdje van het stroom afgehaald? Wanneer dit ook geen verschil maakt zal een serviceverzoek de volgende stap worden. Via onze website kan je de wasmachine aanmelden voor een serviceverzoek. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Error1
First Poster
Opties

Ik heb dezelfde probleem, ik vind het raar ik heb geen add wash deur, maar geeft wel de storing ddc, heb de deurslot vervangen, helpt ook niet. Vaak is dat een oplossing voor dc storing, om een nieuw deurslot op te zetten.

IMG_4216.jpeg

IMG_4215.jpeg

 weet iemand er iets meer van!

0 Likes
DaphneG
Moderator
Moderator
Opties

Hi @Error1,

Welke error krijg je precies te zien? Had je een foto van wat het display aangeeft? Heb je dit bij elk programma?

Groetjes,

Daphne

0 Likes
Error1
First Poster
Opties

Hi Daphne,

bij elke programma geeft het de foutcode ddc, het is raar want deze type wasmachine heeft geen add wash deur.

Ik heb de machine te koop staan, als defect voor de handige Harry .

bedankt voor je reactie.

mvg

0 Likes