op 04-03-2025 11:00 PM
Beste Samsung,
Onze wasmachine, type WW10T754ABT, heeft ernstige defecten. De trommellagers zijn stuk, waardoor de machine extreem veel lawaai maakt en lijkt op te stijgen tijdens het centrifugeren. Daarnaast krijgen we nu de LC1-melding, en de trommel zit vol met roestaanslag.
De machine is op 14-03-2022 aangeschaft en valt in een prijsklasse waarin een economische levensduur van 5 tot 10 jaarverwacht mag worden. Gezien de korte gebruiksduur van de machine verwachten wij een passende oplossing binnen de garantie of coulance van Samsung.
Graag uw reactie en advies over de vervolgstappen.
Met vriendelijke groet,
Mike
op 04-03-2025 10:51 PM
Beste Ajay-A,
Wij ervaren exact hetzelfde probleem met onze wasmachine. Deze is op 14 maart 2022 aangeschaft, en wij gaan ervan uit dat hierop een garantieperiode van minimaal 5 jaar van toepassing is.
Graag ontvangen wij een oplossing voor dit probleem. Alvast bedankt voor uw reactie.
Met vriendelijke groet,
op 07-03-2025 11:10 AM
Hallo @Mike218,
Bedankt voor jouw melding hierover Mike218 en de gegevens. Kan je mij nog voorzien van jouw aankoopbewijs? Je kan het e.v. via WhatsApp sturen en mij via een privébericht voorzien van jouw telefoonummer. Ik kijk het dan intern voor je na. Zie de onderstaande link om een WhatsApp bericht te sturen.
Met groet,
Ajay