op 05-06-2025 01:31 PM
Wij hebben ik 2021 een nieuwe Samsung add wash gekocht deze deed en 1,5 jaar prima. In 2023 kreeg ik de eerste problemen deze zijn toen netjes opgelost. Nu weer anderhalf jaar later heb ik precies de zelfde problemen nog een keer. Monteur geweest. Vriendelijke man maar gaf aan dat een nieuwe machine goedkoper zou zijn als deze laten maken. Overigens zit er 10 jaar kwaliteitsgarantie op maar volgens jullie geld dit alleen op de motor. Nu zijn de problemen in de stroom en valt dit buiten de garantie. Nu word er geboden om korting te krijgen maar komen we nog op hoog bedrag uit. Met de mededeling dat het zomaar over 1,5 jaar weer kan gebeuren. Ik mag de wasmachine niet meer aanzetten omdat er stoom op het apparaat staat levens gevaarlijk dus. Hoe kan het zo zijn dat dit niet onder kwaliteitsgarantie valt? Als iets niet meer werkt en binnen 3 jaar 2 keer stukgaat mag ik toch wel zeggen dat de kwaliteit waardeloos is.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 10-06-2025 12:21 PM
Hallo @Mellanie2,
Bedankt voor jouw bericht hierover. Dat is inderdaad erg bijzonder. Voor de zekerheid heb ik een ticket aangemaakt voor onze interne afdeling. Ze gaan het verder onderzoeken en nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Wanneer je na een tijd niks hoort, kan je gerust weer contact met mij opnemen. Bedankt voor jouw geduld.
Met groet,
Ajay
18-06-2025 02:08 PM - bewerkt 18-06-2025 02:17 PM
Inmiddels iemand gesproken. Nadat ik veel rompslomp heb gedaan nu nog meer drama. Vande week een mail gekregen dat ik een nieuwe wasmachine zou krijgen. Omdat ik inmiddels via samsung zelf een andere machine en drogen heb aangeschaft en ook door jullie heb laten ophalen heb ik hier ineens 0 recht meer op. Heb ik vandaag iemand aan de telefoon die mij verteld dat ik nu nergens meer recht op heb. De wasmachine zou vernietigd zijn. (Niemand heeft mij verteld dat dat ding wat notabene gevaarlijk was in huis omdat er stroom op stond in huis moest houden.) Hierdoor zijn al me rechten vervallen. De machine is door Samsung opgehaald en ook nieuwe aangeschaft bij samsung. Krijg hier met de dag meer spijt van. Had eerst een was droog combi om ruimte te besparen nu toch weer een wasmachine en droger gekocht er was dan ook echt geen plaats meer om de was droog combi in huis te houden. Van de monteur begreep ik dat er wel meer problemen zijn met de combi machines en niemand verteld dat ik de oude in huis moet houden Is de communicatie binnen samsung altijd zo waardeloos of heb ik gewoon pech?
Ik vind het allemaal maar bijzonder. Jullie vernietiging binnen een week een product (dus vonden jullie hem ook waardeloos? )
Hieruit zou je toch al kunnen halen dat ik ergens recht op heb?
op 18-06-2025 05:17 PM
op 18-06-2025 07:07 PM
Bedankt. Hoop dat er nog wel wat gedaan kan worden.
op 20-06-2025 10:14 AM
een maand geleden
Ik heb bij samsung zelf de wasmachine en droger gekocht en ook door Samsung mee laten nemen. Ik ga er van eigelijk vanuit dat dat bekend is. De chauffeur die hem opkwam halen word ga ik vanuit gestuurd in opdracht van Samsung.
een maand geleden
Bedankt voor jouw reactie Mellanie2,
Ik heb jouw ticket laten heropenen en onze hoofdkantoor hierover geïnformeerd. Ze gaan kijken of er nog een oplossing voor je mogelijk is. Ik kan niks beloven, maar het wordt wel verder onderzocht. Bedankt voor jouw geduld. Wanneer je na een tijd nog niks hoort, kan je mij gerust weer een bericht sturen.
Met groet,.
Ajay
een maand geleden
Snelle reactie maar nog totaal niet mee eens. Er is een monteur geweest deze heeft gewoon een bon gemaakt. En aangegeven dat hij niet adviseert om hem te laten maken omdat er vaker problemen zijn bij deze machines. Er is toch een monteur geweest ? Had ik echt nog 3 weken met een kapotte machine in huis moeten zitten om verder geholpen te worden. Is het nog mogelijk om mijn huidige machines terug te sturen?
4 weken geleden