Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Zwart beeld en geen geluid

(Onderwerp aangemaakt op: 14-06-2020 11:49 AM)
1663 Weergaven
Niam
Apprentice
Opties

Heb net een nieuwe tv en na 2dagen heb ik geen beeld meer. Waarschijnlijk op een verkeerde knop geduwd en beeld weg. Heb alleen nog maar geluid voor de rest niks kan ook menu niet open doen niks helemaal geen beeld. Alle draden uittrekken help ook niet. Tis een 2020 crystal uhd tv. Iemand dat misschien een oplossing heeft? Bedankt.

0 Likes
5 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @Niam ,

Een Crystal UHD 2020 model is nogal een brede omschrijving.

Wat is de volledige, dus met XXN op het eind, Model Code van de tv? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.

Door een verkeerde knop op de AB in te drukken, krijg je geen zwart beeld.

Bedoel met "alle draden eruit trekken" dat alle aangeloten devices loskoppeld zijn geweest?

Zou je misschien, om uit te sluiten, de tv een poos spanningsloos kunnen zetten?

Dit lijkt, niet te hopen, op een defect aan de BLU (Backlight Unit).

Je kunt dit controleren door met een zaklamp op het scherm te schijnen. Je zou dan iets van beeld moeten zien.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
Niam
Apprentice
Opties

image.jpg

Alle devices waren ook ontkoppeld heb de tv stroomloos de hele nacht gedaan.  Devices werken wel op een andere tv. Waarschijnlijk heb ik ergens op een symbool gewuwd op de tv wanneer ik muziek aan het luisteren was via de gsm op de tv en is het daar ergens misgelopen.

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Niam ,

Heb je gekeken door met een zaklamp op het scherm te schijnen?

Dit is bedoeld om uit te sluiten of het geen BLU issue is.

Een telefooninstelling is uitgesloten, omdat dit niet door de tv onthouden kan worden.

Het spanningsloos zetten is een soort van reset, dus vandaar..

Groet, Dick
0 Likes
Niam
Apprentice
Opties

Dit krijgen wij als we met een zaklamp schijnen. Letterlijk niks help. Wij gaan morgen naar de winkel bellen voor een technieker  en zien wat er aan de hand is. Maar toch al bedankt voor ons te informeren wat u kon. 😃image.jpg

DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Niam ,

Geen dank! Vervelend dat je met een nieuwe nu al problemen hebt! Gelukkig zit er nog garantie op.

Doe het melden maar via de mail ipv telefonisch. Zwart op wit.

Houd me graag even op de hoogte over de voortgang.

Suc6 en een fijne dag toegewenst!

Groet, Dick
0 Likes