See the bigger picture! Onze QLED, Premium UHD en Frame TV's zorgen voor een levensechte beeldervaring.
Custom List Message Item |
---|
|
Goedendag,Ik heb een Samsung UE55NU8000 TV. Er is een merkbare vertraging bij het afspelen van audio via mijn soundbar (Sonos Arc). In eerste... Bekijk bericht Had ik ook al geprobeerd inderdaad, niks hielp, maar je kan het topic sluiten want ik heb de TV inmi... Bekijk bericht |
Goedemorgen allen, sinds kort heb ik de 55Q90R in bezit en hangt in de woonkamer. Een prachtige tv met uitstekende specificaties. Op het... Bekijk bericht Hi @Cerntje, Lastig te zeggen zo. Kun je wellicht ter vergelijking foto's en/of een video meesturen?... Bekijk bericht |
Hallo iedereen, Ik heb jaren geleden bovenstaand toestel gekocht, doch online heeft er nooit iets deftig gewerkt. Ook de verkoper kon me... Bekijk bericht Probleem is inderdaad dat de app leveranciers na een bepaalde tijd de ondersteuning laten vallen. Ge... Bekijk bericht |
Ook hier gelijkaardig probleem. Apps op de tv werken perfect, netwerkstatus vermeld alle IP, Gateway en dergelijke. Ook zien we hier de... Bekijk bericht Goedenavond @Schoonvaere , Je post in een topic wat in 2017 is gestart en bovendien de status 'Opgel... Bekijk bericht |
Wie weet hoe je de voetjes weer kan verwijderen indien je The Frame aan de muur wil ophangen? Bekijk bericht Hi @Mick17, Welkom op de Samsung Community. Welke Frame heb je precies? Dan kijk ik even met je mee. Bekijk bericht |
Goedemiddag, Ik ben in het bezit van een QE75Q900R (2018) met de nieuwere OCB. Sinds kort heb ik een Dolby Atmos systeem (soundbar, maar... Bekijk bericht Update: ook via Amazon Prime Video komt er "gewoon" Dolby atmos uit de TV. De combinatie Samsung en ... Bekijk bericht |
Hallo, ik wou apps zoals Netflix en spotify op onze Samsung smart tv type UE46D5720 installeren, maar ik krijg al deze apps niet te zien tussen de... Bekijk bericht Beste @Jamie1012 , Misschien moet je eerst beide links even goed doorlezen. De apps komen niet op je... Bekijk bericht |
Sinds gister middag gaat onze TV niet meer aan. Het rode lampje knippert en je ziet heel kort een blauwe flikkering als de TV aan knop... Bekijk bericht Goedemorgen @GambitRS , Gambit, Dit klinkt niet gezond! Het introductiejaar van deze is Curved is 20... Bekijk bericht |
ik wil het geluid van mijn TV, de EU43MU6100, graag via de audioversterker laten lopen. Op mijn versterker zit op één van de ingangen een bluetooth... Bekijk bericht Oké @Piet15 , Piet, Geen dank! Duidelijk! Je zou nog kunnen proberen om een andere bluetooth adapter... Bekijk bericht |
Vandaag de Samsung Crystal UHD 43TU7000 aangeschaft en na nog geen 1 uur de tv te hebben staan heb ik deze zwarte balk al in m'n scherm. Hoe... Bekijk bericht Hoi @PJW1 , Gelukt! Thanks! Hier is duidelijk sprake van een defect aan het LED-LCD scherm en moet g... Bekijk bericht |
Hallo, ik heb een half jaar geleden een Samsung UE43RU7470S gekocht. Sinds kort werkt de afstandbediening niet meer. Alleen de aan/uit knop... Bekijk bericht Hallo Dick,Ik ben eruit hoor! TV terug naar de fabrieksinstellingen, alles opnieuw geinstalleerd, al... Bekijk bericht |
Hoi, Ik probeer uit te vinden wanneer de QE55Q90 QLED eARC gaat ondersteunen. Via messenger / YouTube / telefoon bij de Servicedesk... Bekijk bericht |
Bonjour je viens d'acquérir ce magnifique televiseur. J'y ai connecté ma barre de son Sony et configuré anyconnect etc etc. La barre... Bekijk bericht Salut @spivetta , Merci pour vos commentaires! Heureusement, ce n'est pas votre téléviseur. Espérons... Bekijk bericht |
Hallo - wij hebben sinds een paar maanden the frame en hij doet t nog steeds niet naar behoren. De volgende issues hebben wij: Beeld ... Bekijk bericht Goedemorgen @Huisje , Hiervoor moet je bij de leverancier zijn i.v.m. wettelijke garantie.De leveran... Bekijk bericht |
Ik heb een smart phone Samsung A50 plus een smart tv Samsung UE49KU6100.Onlangs moest ik de tv resetten van Samsung vanwege een fout in een app.Nu... Bekijk bericht Hoi @Gert1961 , Gert, Mooi dat je het hebt opgelost! Zou je misschien je vraag als ✅Oplossing kunnen... Bekijk bericht |
Hallo allen! Gistermiddag heb ik mijn eerste Samsung televisie aangeschaft bij de MediaMarkt. Het betreft de Crystal UHD 70 inch TU7100... Bekijk bericht |
Ook ik kocht een Samsung TV via Bol.com bij El-Vidas. Na net meer dan zes maanden is deze stuk. Omdat El-Vidas - volgens Samsung Electronics - de... Bekijk bericht Je hebt een koopovereenkomst gesloten met de verkoper, ik raad je daarom aan dit aan te kaarten bij ... Bekijk bericht |
Ik ben in het bezit van een Samsung The Frame, model 2019, 55 inch. (QE55LS03RASXXN), software up to date. Ik heb al het een en ander gelezen... Bekijk bericht Hi @Dikkedijk, Als ik het goed begrijp speel je Spotify af op je TV? Als je de Onkyo tijdelijk losko... Bekijk bericht |
Hallo, is er iemand die zijn tv, UE55MU7000, heeft opgehangen aan de muur?Indien ja, welke meurbeugel is dat dan? Als ik de handleiding... Bekijk bericht Ik ben ook benieuwd hoe je deze tv het beste aan je muur kan monteren. Ik heb gelezen dat het moeili... Bekijk bericht |