Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Zelf geinstalleerde apps niet verwijderbaar

(Onderwerp aangemaakt op: 14-02-2023 01:38 PM)
620 Weergaven
Nico Van Bever
Apprentice
Opties

Beste,

Ik heb momenteel 3 apps op mijn Samsung QE55Q65TASXXN die ik zelf geinstalleerd heb, en niet inbegrepen zijn bij de basis apps geleverd met het toestel. Het betreft volgende apps:
TV-Vlaanderen, VRT Max en VTM Go.
De TV Vlaanderen app werkt niet naar behoren en heb na contact met de helpdesk van TV Vlaanderen de raad gekregen om deze app te verwijderen, toestel opnieuw op te starten, en de app opnieuw te installeren. Geen update, maar volledig verwijderen is noodzakelijk!
Spijtig genoeg lukt het niet om deze app(s) te verwijderen via het Apps -> Settings menu.
De optie 'Verwijderen' is grijs gekleurd en kan desbetreffende niet geselecteerd worden.
Dit is trouwens ook het geval met de 2 andere apps.

Kan u me raad geven hoe deze app te verwijderen, zodat ik deze volledig opnieuw kan downloaden en installeren aub?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Nico Van Bever ,

Zou je de Smart Hub willen resetten? Bij InstellingenOndersteuning→Apparaatonderhoud→ZelfdiagnoseSmart Hub opnieuw instellen.
Alle zelf gedownloade apps worden dan uit het geheugen verwijderd en moeten opnieuw worden geïnstalleerd.

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Nico Van Bever , Nico,

Bedoel je greyed out? Zou je dan de Bron van de tv even tijdelijk op 'Tv' willen zetten?
Als het goed is, zie je daar Samsung TV Plus.

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Nico Van Bever ,

Zou je de Smart Hub willen resetten? Bij InstellingenOndersteuning→Apparaatonderhoud→ZelfdiagnoseSmart Hub opnieuw instellen.
Alle zelf gedownloade apps worden dan uit het geheugen verwijderd en moeten opnieuw worden geïnstalleerd.

signatureee
Groet, Dick

Nico Van Bever
Apprentice
Opties

Spijtig genoeg is deze instelling (Apparaatonderhoud), niet beschikbaar en grijs gekleurd..

0 Likes
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Nico Van Bever , Nico,

Bedoel je greyed out? Zou je dan de Bron van de tv even tijdelijk op 'Tv' willen zetten?
Als het goed is, zie je daar Samsung TV Plus.

signatureee
Groet, Dick

Nico Van Bever
Apprentice
Opties

Perfect, nu lukt alles wel.
Vriendelijk bedankt voor de hulp.

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @Nico Van Bever ,

Bedankt voor je terugkoppeling! Top dat het is opgelost!

Fijne dag nog!

signatureee
Groet, Dick