op 25-03-2021 04:43 PM
Hallo,
Ik heb de Samsung UE43MU6100 smart tv, maar nu werkt de YouTube app opeens niet meer. Hij blijft hangen bij het laadscherm. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de app weer werkt?
Opgelost! Ga naar oplossing.
25-03-2021 10:25 PM - bewerkt 25-03-2021 10:31 PM
Goedenavond @Denise-92 , Denise,
Is de huidige softwareversie van de tv de 1290.3? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Zou je de Smart Hub willen resetten? Bij Instellingen→Ondersteuning→Zelfdiagnose→Smart Hub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.
Eventueel de tv een poosje spanningsloos zetten.
Graag hoor ik van je..
25-03-2021 10:25 PM - bewerkt 25-03-2021 10:31 PM
Goedenavond @Denise-92 , Denise,
Is de huidige softwareversie van de tv de 1290.3? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv.
Zou je de Smart Hub willen resetten? Bij Instellingen→Ondersteuning→Zelfdiagnose→Smart Hub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.
Eventueel de tv een poosje spanningsloos zetten.
Graag hoor ik van je..
op 26-03-2021 11:47 AM
Goedemorgen Dick,
Bedankt voor je snelle reactie en je uitleg.
De software van de tv is up to date en ik heb gisterenavond de stekker er even uitgehaald en sindsdien werkt het weer naar behoren.
Als zoiets nog eens gebeurt zal ik de Smart Hub resetten.
op 26-03-2021 11:49 AM
Hoi @Denise-92 , Denise,
Geen dank! Jij bedankt voor je terugkoppeling! Mooi dat het weer werkt.
Zou je misschien je vraag als Opgelost ✅ willen markeren?
Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!
Fijn weekend!