Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Wat kan de oorzaak zijn van dit vervormd beeld??? type = UE55MU8000

(Onderwerp aangemaakt op: 01-02-2021 06:28 PM)
1239 Weergaven
Eurostar
Apprentice
Opties

IMG_20201027_192609.jpg

13 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Eindigd de modelcode op XXN of wat anders?
Is belangrijk om te weten.
Staat op de achterkant van de TV op de sticker.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Eurostar
Apprentice
Opties

volledige = UE55MU8000L

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Kijk nog eens goed, eindigd het op XXN? of op wat anders?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Eurostar
Apprentice
Opties

Op de sticker staat enkel de letter L achteraan 

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @Eurostar ,

Op de sticker moet altijd een Model Code staan die eindigt op XXN. In jouw geval bv. UE55MU8000LXXN.

Zou je een foto van de sticker kunnen posten? Ook alvast de huidige softwareversie doorgeven.

Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Waar is de tv aangeschaft?

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
Eurostar
Apprentice
Opties

IMG_20210202_092643.jpg

 tv werd gekocht in plaatselijke winkel en software is 1290.3 dus ik denk laatste...

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Eurostar ,

Dat is een foto van een energielabel. Ik bedoel de sticker die op de bijlage staat. Op dit moment even niet belangrijk.

Zou je voor mij een beeldtest willen doen? Ga naar Instellingen→Ondersteuning→Zelfdiagnose→Beeldtest starten.
Dit moet écht volgens deze eisen, anders is het niet goed te beoordelen -> Eisen beeldtestfoto's 
Belangrijk: dus ook zonder aangesloten devices.
Daarna graag, ter beoordeling, foto's posten van de strandfoto en de grayscales.
Zou je, om uit te sluiten, alvast het volgende willen doen:

• De tv resetten. Ga naar Instellingen→Ondersteuning →Zelfdiagnose→Resetten
  • Eventueel de tv een poos spanningsloos zetten

Graag hoor ik van je..

IMG_4429.jpeg

Groet, Dick
0 Likes
Eurostar
Apprentice
Opties

Ik heb uiteindelijk de sticker gevonden,hij zat achter het klepje waar het CI slot zit... UE55MU8000LXXN . De beeldtest had ik al eens gedaan maar niks speciaals opgemerkt.Ik heb nu op aanraden van Samsung de tv losgekoppeld van alles en dan zonder spanning gezet en een uurtje ofzo gewacht. Ik ben nu aan het proefdraaien want hij moet lang genoeg aanstaan...

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Eurostar ,

Ik neem aan dat je nu zo ongeveer uitgetest bent. De softwareversie is up-to-date. Eerder had ik gevraagd om foto's van de beeldtest te posten.

Ik zou deze graag zelf willen beoordelen. Bij deze dus het verzoek om nogmaals een beeldtest te doen conform de eisen en de foto's te posten.

Het is, zoals in de eisen staat vermeld, deze keer belangrijk wel belangrijk om ook foto's te maken zonder aangesloten randapparatuur.

Op de eerder toegezonden foto lijkt het op een soort storing. Dit kan veroorzaakt worden door 1 van de aangesloten devices. Om uit te sluiten.

Ik zou ook graag het volgende willen weten. Zie je dit bij alle bronnen? Bv. YouTube, Netflix, gewoon tv kijken, etc.?

Hoe kijk je tv? Decoder, CI+module, ethernet, etc.? Wie is je provider?
Zou je misschien, om te testen, een 4K UHD democlip op YouTube willen bekijken? Zie je het daar ook op terug?

Groet, Dick
0 Likes