Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

voucher die zogenaamd op zijn.

(Onderwerp aangemaakt op: 18-02-2022 10:03 AM)
187 Weergaven
Jos
Explorer
Opties

Op 19-10-2021 heb ik een tv geleverd gekregen met als actie cashback en voucher. De cashback heb ik na maanden ontvangen (koste veeel appjes en mailtjes en telefoontjes) en nu krijg ik het bericht dat de voucher, die keihard is toegezegd, op is.

Ik ga dit ook melden bij de verkopende winkel en bij radar want Samsung heeft hier een business model van gemaakt. te weten mensen een worst voor houden en vervolgens die wegtrekken.

Ongehoord onbeschoft en bij herhaling blijkt op deze community meer regel dan uitzondering.

Het verbaast me hogelijk dat er nog mensen zijn die op de helpdesk willen werken want moreel gezien is dit verwerpelijk.

 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Jos
Explorer
Opties

Hallo Martijn,

ik zie net dat ik deze heb ontvangen waarvoor dank! Ik ben blij dat het is opgelost.

vriendelijke groet

Jos

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Jos  , goedemorgen.

Goed dat je ons een berichtje stuurt, ik help je dan ook graag verder! Ik zag dat je ook op een ander topic had gereageerd en hier heb ik je inmiddels ook een berichtje op terug gestuurd.

Als je je registratienummer hier deelt met ons, dan kijk ik met je mee naar wat de mogelijkheden hier in zijn.

Om het overzicht te bewaren stel ik wel voor om het gesprek via deze thread verder voort te zetten!

Martijn 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Jos
Explorer
Opties

Hallo Martijn, mijn registratienummer is NLD4962636DDJCT

Ik hoor graag van je

groet

Jos

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor je bericht, als ik je gegevens erbij pak zie ik dat je zojuist ook een heel leuk en fijn gesprek hebt gehad met één van mijn collega's!

 

Ik ga bij mijn collega's van de promotie afdeling navragen wat de mogelijkheden hierin zijn en zodra ik meer weet stuur ik je ook een bericht.

 

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Jos
Explorer
Opties

Hallo Martijn,

Dank en ik wacht af.

groet

Jos

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Goedemorgen, @jos.

 

Van mijn collega heb ik begrepen dat er een vouchercode is gemaild, heb je deze ook ontvangen?

 

Groeten,

Martijn

 

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
Jos
Explorer
Opties

Hallo Martijn,

ik zie net dat ik deze heb ontvangen waarvoor dank! Ik ben blij dat het is opgelost.

vriendelijke groet

Jos