Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Klacht promotie en oplossing duurt eindeloos .....

(Onderwerp aangemaakt op: donderdag)
67 Weergaven
Lindavn
Apprentice
Opties

Hoe kan ik een klacht indienen of waar kan ik aangeven dat afhandeling van SPEC dossiers niet goed verloopt, weet iemand dat? 

Wij hebben een vrij grote bestelling gedaan bij Samsung, 2 televisies en 1 smartphone. Bij de Frame televisie zat een gratis frame lijst welke helaas niet goed gegaan is bij de bestelling. Dat heb ik gelijk gemeld door te bellen en appen. Er kwam telkens geen reactie, maar uiteindelijk zijn er zelfs 2 (?) SPEC dossiers aangemaakt. Via de app wordt uberhaupt zeer slecht gereageerd, dat werkt echt niet. 
Na lang wachten kreeg ik eindelijk een voucher code om alsnog een frame lijst te bestellen voor 1 euro.... blijkt dat ze een verkeerde vouchercode leverden want dat was voor de verkeerde TV van de bestelling.... een heel ander formaat.

Inmiddels wacht ik nu alweer een hele tijd op een nieuwe voucher code want die zou ik krijgen.... echt...

Dan denk je het milieu te willen sparen door de TV niet terug te sturen en opnieuw te bestellen en dan met gratis lijst... dat had ik veel beter kunnen doen. Had me heel veel kosten en irritatie gescheeld... 

1 Antwoord
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Lindavn,

 

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Had je ondertussen de nieuwe voucher vorige week ontvangen?

 

Met groet,

Ajay

rsz-846676