Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Videoland V2 werkt niet meer op Samsung tv

(Onderwerp aangemaakt op: 04-10-2022 05:55 PM)
28654 Weergaven
Ilse88
Explorer
Opties
Hallo,

Ik heb tot afgelopen zondag gebruik kunnen maken van Videoland V2. Maar sinds maandag niet meer.
Ik krijg steeds te zien dat deze webpagina niet beschikbaar is. En dat er geen verbinding is of iets met de DNS server.
Al contact gehad met Ziggo, volgens hun is alles goed en heb ik zoals ik zelf al zag gewoon verbinding met internet 
Ik gebruik de app via mijn samsung smart tv, ligt dit probleem bij Videoland V2 zelf of is er meer aan de hand?
Model nummer van mijn tv is QE55Q74AATXXN
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Ilse88, goedemorgen.

Hoe dan de andere apps het op je TV? Wanneer de andere apps het wel doen, kan je het beste even de SmartHub resetten. Ga naar Instellingen > Ondersteuning > Apparaat Onderhoud > Zelfdiagnose > SmartHub opnieuw instellen.

Let op: Zorg dat je de inlog gegevens van je apps en je Samsung account in de buurt heb, je zal je opnieuw moeten aanmelden bij de apps.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
rrkallan
Apprentice
Opties

Klopt dat Videoland niet door Samsung is ontwikkeld. Overigens de apps door Samsung ontwikkeld zijn specifieke apps en anders komt de naam Samsung als naam van de app of powerdBy Samsung.

Deze vraag staat nog open: Heb je de Smart Hub al een keer gereset?
Bij InstellingenOndersteuningZelfdiagnoseSmart Hub opnieuw instellen.

Ja heb ik ook al gedaan.

Bij mijn tv is het in de deze volgorde als app niet werkt / vast loop / niet doet wat ik wil

• Uit de app opnieuw openen
  • de aan/uit knop op afstandbediening ingedrukt houden. tv gaat uit en knop ingedrukt houden tot rode lampje rechts onder gaat knipperen en de tv weer aan gaat.
  • stekker er paar minuutjes er uit en dan weer er in
  • app verwijderen, opnieuw installeren
  • smart hub opnieuw instellen

vaak werkt het weer na stap 2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

22 Antwoorden
Ilse88
Explorer
Opties
Ga ik straks even proberen. Tv resetten is gewoon even de stekker eruit?
0 Likes
Joyce de Roo-Bot
Explorer
Opties

hoi, ik denk dat zij bedoelt dat je via het instellingen menu van je tv de fabrieksinstellingen terug zet. Dat lijkt mij ook de oplossing trouwens😊

Ilse88
Explorer
Opties
Super, ga ik even proberen straks
Joyce de Roo-Bot
Explorer
Opties

Sorry @Princes van Belgie dat ik ook reageer😊 Jaa @Ilse88  goed plan laat je nog even weten of het na de reset weer werkt?  Als het niet werkt na de reset dan is het dus een probleem met de app videoland. Werkt bijv netflix wel? als netflix wel werkt dan ligt het aan de app videoland denk ik zo maar een reset is alsnog goed om te proberen

0 Likes
Ilse88
Explorer
Opties
Netflix kan ik inderdaad wel gewoon openen, het is echt alleen de nieuwe videoland die niet werkt. Ik kijk even of het straks nog lukt om te resetten, maar anders word dat morgenmiddag. Ik laat het weten
0 Likes
Joyce de Roo-Bot
Explorer
Opties

ow oke ja als alle andere streaming apps wel gewoon werken dan zal het dus de app videoland zijn die probleemen heeft.  Ik denk dat het een goed plan is om contact te leggen met videoland en vragen wat het probleem is😊

Ilse88
Explorer
Opties
Dankjewel! Ik kijk morgen nog even en anders bericht ik videoland en mochten die niet verder kunnen helpen zoek ik contact met Samsung.
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Ilse88, goedemorgen.

Hoe dan de andere apps het op je TV? Wanneer de andere apps het wel doen, kan je het beste even de SmartHub resetten. Ga naar Instellingen > Ondersteuning > Apparaat Onderhoud > Zelfdiagnose > SmartHub opnieuw instellen.

Let op: Zorg dat je de inlog gegevens van je apps en je Samsung account in de buurt heb, je zal je opnieuw moeten aanmelden bij de apps.

Houd je ons op de hoogte?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
rrkallan
Apprentice
Opties

Op mijn Samsung TV doet de Videoland V2 app ook vaag.

Als ik de app open krijg ik een browser te zien. Als ik die browser doormiddel van kruisje rechts boven sluit. Kom ik in de app.

0 Likes