op 04-10-2022 02:25 PM
Nadat we een tweede mail ontvangen hebben dat de cashback aanvraag niet goedgekeurd is proberen we het op deze manier.
Wat er vooraf gegaan is:
Televisie aangekocht en direct opgehangen en foto's gemaakt van de doos(streepjescode/ tv menu met alle codes en aankoopfactuur)
De doos direct aangeboden aan de vuilnisman die die middag langs kwam op de zaak.
Later de cashback registratie verricht op de website en las dat het verplicht was de streepjescode uit te knippen. Deze lag ondertussen dus in de vuilniswagen. Maar ik had natuurlijk wel een foto gemaakt dius dat zal wel geen problemen opleveren leek mij.
Hier had ik het dus volkomen mis.
Schijnbaar is het niet voldoende om een aankoopfactuur, foto van je hangende televisie met het instellingenmenu waarop je serienummer staat en een foto van de doos waar duidelijk de streepjescode op staat toe te sturen.
Aanvraag Afgekeurd!
Hierna een medewerker gebeld die mij toesprak en vertelde dat ik dan een foto toe moest sturen van de sticker op de achterzijde3 van de aangeschafte televisie.
Dit gedaan en weer wordt de aanvraag AFgekeurd!!
Hierna weer een medewerker gebeld die slecht verstaanbaar was en kortaf vertelde dat ik persé de uitgeknipte streepjescode zou moeten hebben en dat ik anders maar pech had.
De ene medewerker zegt dus het ene en de ander kapt het maar gewoon lekker af.
Het moet toch niet kunnen dat je zo wordt afgescheept terwijl ze het promoten als een mooie Actie???
Tot nu toe dus een waardeloze actie waaruit lijkt dat ze het je het zo moeilijk maken waardoor je het op gaat geven zodat ze niet uit hoeven te keren.
Hopelijk worden we via deze weg toch verder geholpen
met registratienummer NLD7797941TYJLD
#cashback#televisie#
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 04-10-2022 02:50 PM
Het probleem is dat er dus heel veel fraude mee is gepleegd op de manier zoals jij het wil doen. Mensen maken een foto van de doos en doen dan de aanvraag en krijgen hun cashback. Vervolgens sturen ze de tv weer retour, of soms kopen ze hem niet eens meer in de winkel maar maken ze alleen even snel de foto. Degene die de tv dus wel daadwerkelijk koopt wil de cashback doen en krijgt te horen dat die al geregistreerd is. Vandaar dus de actie voorwaarden. Je had dit allemaal op de site kunnen lezen. Heeft niks met moeilijk doen te maken, want degene die de voorwaarden lezen en zich netjes registreren krijgen ook binnen een aantal weken netjes hun geld. Ik zal het voor je navragen of er een mogelijkheid is, als je duidelijke foto's van een hangende tv met serienummer/modelnaam ziet en een foto van de sticker achterop lijkt het mij ook wel voldoende.. Maar kijk in het vervolg aub eerst naar de voorwaarden. En gooi nooit een doos weg als je iets koopt. Doe dit pas na een paar weken, als de TV kapot gaat binnen een bepaalde periode kan je namelijk bijna altijd de tv terugbrengen en direct een nieuwe meenemen/ontvangen. Maar dan moet je wel de originele doos ook hebben, anders word het een garantiekwestie en dan duurt het weer langer.
op 04-10-2022 02:50 PM
Het probleem is dat er dus heel veel fraude mee is gepleegd op de manier zoals jij het wil doen. Mensen maken een foto van de doos en doen dan de aanvraag en krijgen hun cashback. Vervolgens sturen ze de tv weer retour, of soms kopen ze hem niet eens meer in de winkel maar maken ze alleen even snel de foto. Degene die de tv dus wel daadwerkelijk koopt wil de cashback doen en krijgt te horen dat die al geregistreerd is. Vandaar dus de actie voorwaarden. Je had dit allemaal op de site kunnen lezen. Heeft niks met moeilijk doen te maken, want degene die de voorwaarden lezen en zich netjes registreren krijgen ook binnen een aantal weken netjes hun geld. Ik zal het voor je navragen of er een mogelijkheid is, als je duidelijke foto's van een hangende tv met serienummer/modelnaam ziet en een foto van de sticker achterop lijkt het mij ook wel voldoende.. Maar kijk in het vervolg aub eerst naar de voorwaarden. En gooi nooit een doos weg als je iets koopt. Doe dit pas na een paar weken, als de TV kapot gaat binnen een bepaalde periode kan je namelijk bijna altijd de tv terugbrengen en direct een nieuwe meenemen/ontvangen. Maar dan moet je wel de originele doos ook hebben, anders word het een garantiekwestie en dan duurt het weer langer.
op 04-10-2022 03:53 PM
Beste,
Ik kan nog steeds alles aanleveren wat er gevraagd wordt behalve de doos of de uitgeknipte streepjescode.(wel een foto hiervan) Als we van alle apparatuur in onze zaak de dozen moeten gaan bewaren hebben we een extra opslagruimte nodig .
Zoals ik in het forum terug lees zijn wij niet de enige die hier tegen aan lopen.
Alvast bedankt voor uw snelle reactie en hopelijk komen we er samen toch uit.
op 06-10-2022 11:24 AM
Hi @Sander14, goedemorgen.
Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder! Als ik je gegevens erbij zoek zie ik inderdaad staan dat jouw aanvraag is afgewezen, de foto van het label op de doos is niet uitgeknipt en ook de foto van de sticker op de achterzijde is niet leesbaar.
Als je mij een foto kan aanleveren van:
• Het menu van je TV waarbij het modelnummer en serienummer leesbaar is en daarbij willen wij ook een gedeelte van de muur of het meubel zien.
• Een leesbare en scherpe foto van de productsticker op de achterzijde van je TV.
Ik zal deze doorzetten naar de juiste afdeling met de vraag om deze alsnog in behandeling te nemen, ik kan je vooraf geen beloftes doen hierover.
Wil je dit niet openbaar doen via de Community stuur ons dan een berichtje via WhatsApp(https://bit.ly/2ZyCm3X) en vraag dan naar Mart!
Groeten,
Martijn
op 06-10-2022 12:09 PM - laatst bewerkt op 06-10-2022 12:12 PM door MartijnK
Beste Martijn,
Vriendelijk bedankt voor uw reactie.
Hierbij de extra foto's.
Alvast bedankt voor uw genomen tijd en moeite.
Edit: ik heb ze opgeslagen en doorgezet naar de juiste afdeling. Om misbruik te voorkomen heb ik ze wel even hier weggehaald!
Met vriendelijke groeten,
Sander
op 06-10-2022 12:15 PM
Top, Bedankt alvast!
op 06-10-2022 01:42 PM
op 06-10-2022 02:16 PM
ik heb er 2 nieuwe foto's aan toegevoegd bij de registratie.
op 06-10-2022 02:23 PM
op 06-10-2022 02:51 PM
Deze melding heb ik toen gekregen.