Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Video loopt niet vloeiend bij zelf opgenomen en gemaakt bluray

(Onderwerp aangemaakt op: 06-04-2023 11:06 AM)
477 Weergaven
CoDaniel
First Poster
Opties

Eind 2022 kocht ik een Neo QLED 4K 50QN90B bij Samsung. Wanneer ik een vakantievideo (opgenomen met een camcorder) overzet naar een Blu-ray disk en deze via mijn blu-ray speler of mijn 4K UHD speler op deze TV toon dan geeft dit een schokkerig beeld. Met mijn 7 jaar oude Samsung TV was het beeld perfect. Hoe kan ik dit aanpassen?

PS: Ik had reeds een dergelijk onderwerp gepost maar "iemand" heeft het blijkbaar gewist.  

0 Likes
15 Antwoorden
CoDaniel
First Poster
Opties
Maar waarom wel op mijn oude Tv en ook wel op de Tv bij vrienden en niet op deze tv, dan zitten er geen fouten op de schijven, en op dat gebied heb ik zeker wel ervaring. Misschien kan Dick eens kijken naar de gegevens die ik hem vanmorgen heb toegezonden, mogelijk weet hij raad met de instellingen van de nieuwe Tv. Zoals ik eerder schreef begin ik ook een licht schokkerig beeld te zien bij het kijken naar een gewone tv uitzending (met veel beweging) via mijn Telenet TV box.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Ervaar je dit ook met de apps die op de TV zijn geïnstalleerd? Omdat de aangekochte schijfjes geen probleem geven met de weergave ligt dit ook niet aan je TV, je kan hierover wellicht contact opnemen met het software bedrijf welke de software maken voor het schrijven van de schijfjes, mogelijk dat zij je hier verder over kunnen informeren.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
CoDaniel
First Poster
Opties
Ook af en toe schokkerig beeld bij de apps netflix en prime. Ik ga mij niet belachelijk maken bij Nero Martijn, de schijfjes werken wel op mijn oude tv en de sony tv van vrienden, beiden ook 4k tv
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@CoDaniel ,

Je geeft aan dat je Nero niet kunt upgraden. Platinum 2016 is behoorlijk out-of-date.
Op de tv valt niets in te stellen. Je zou de tv nog kunnen resetten.
Bij→Menu→Instellingen→ Alle instellingen→Algemeen en privacy→Resetten.

signatureee
Groet, Dick

0 Likes
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit opgelost kan worden, hebben wij ook de mogelijkheid om op afstand met je mee te kijken. Je kan dan een afspraak voor een Hulp-op-Afstand-sessie maken, één van mijn collega's belt je dan terug en kijkt op afstand met je mee. Mijn collega kan daar waar nodig ook een aanpassing of wijziging doorvoeren. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
CoDaniel
First Poster
Opties
Nero kan ik wel upgraden maar is niet nodig, de 2016 originele versie heeft inmiddels een update naar 2021 gekregen op mijn pc. Wat ik niet kan upgraden is de originene schrijfsoftware van Panasonic. Bij beeld- experinstellingen op de nieuwe tv kan veel worden aangepast, dus laat Dick eens kijken wat mogelijk is Martijn.
0 Likes