Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Verticale streep in beeld UE55JU7000

(Onderwerp aangemaakt op: 04-08-2018 03:36 PM)
1810 Weergaven
H-lit66
Student
Opties

Goedemiddag,

Ik heb opeens een verticale streep in beeld.
Zie foto. Ik heb de beeldtest gedaan maar dan blijft de streep nog...

Tv is gekocht in januari 2016.... 

Heb ik nog garantie? Zo nee, dan zou ik graag een prijsindicatie willen ontvangen. Dit is kosteloos neem ik aan?

Alvast heel erg bedankt voor de hulp!

20180804_101653.jpg

0 Likes
13 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @H-lit66,

Volgens de Model Code is de tv uit 2015.

Als je dit ook terugziet op een beeldtest, dan is er iets mis met je LED-LCD panel

Meestal zit er 2 jaar garantie op de tv. Januari is al voorbij.

Even checken bij de leverancier. Misschien coulance, anders is een reparatie voor eigen rekening.

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
H-lit66
Student
Opties

Hoi dkoster,

Bedankt voor je reactie. Ik heb MediaMarkt gebeld, maar helaas het valt niet meer binnen garantie en ook geen coulance...

Ik zou toch graag een prijsindicatie willen ontvangen van de reparatie.

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @H-lit66,

Ikzelf kan je geen prijsindicatie geven.

Misschien dat 1 van onze Moderators je verder kunnen helpen.

Lezen sowieso mee, maar tag ze wel even.

@Tim @JoeriS @BruceH @Nick

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
TV-MAN
Navigator
Opties

Ik weet niet of ik het goed heb begrepen wil media markt geen prijsindicatie geven voor wat de reparatie gaat kosten. zo ja dan vind ik dat echt belagelijk het is toch heel normaal dat jij als klant wilt weten waar je aan toe bend.

0 Likes
H-lit66
Student
Opties

Hoi dkoster,

Bedankt! Ik wacht hun reactie wel even af.

Groetjes,

Halit

0 Likes
H-lit66
Student
Opties

TV-MAN,

Ja, idd je hebt het goed begrepen. Ze zijn heel kortaf....

0 Likes
TV-MAN
Navigator
Opties

Ik vind dat jij het hier niet bij moet laten zitten. Het is niet dat als de garantie is afgelopen dat zei hun klanten dan maar gewoon moeten laten barsten want dat is wat zei doen. Zei zijn in mijn ogen minimaal verplicht om te melden wat een reparatie gaat kosten dat is de normaalste zaak van de werld.  En eventjes een tip als je ooit nog eens en tv koopt koop dan de tv bij een echte winkel. Zoals poulissen audio video center in roermond of bij EP tummers ook gelegen in roermond zo als ik gedaan heb. Ik koop bij deze twee winkels al jaren en daar heb ik nog nooit problemen mee gehad. Daarbij heben ze bij poulissen audio video center ooit mijn philips DVD recorder kosten loos resteld terwijl de garantie all 6 maanden om was die was 18 maanden oud. Dat had ik bij de media markt nooit klaar gekregen daar bij heben ze van het woord korting nog nooit gehoord. 

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Een prijsadvies krijg je van de monteur, als hij belt voor de afpsraak. Ik kan vanaf hiet niet een prijsopgave aanbieden. We moeten dus wel een reparatie inplannen indien je wilt weten hoeveel het gaat kosten. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
H-lit66
Student
Opties

Oke, ik ga vandaag nog even langs de Media Markt . Even kijken of ze mij daar nog kunnen helpen en anders plannen we een reparatie in. Ik ben dan niet verplicht om de reparatie uit te voeren als het bedrag te hoog is denk ik?

0 Likes