Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Universele bediening overruled HDMI CEC

(Onderwerp aangemaakt op: 06-08-2019 10:36 PM)
226 Weergaven
Rororo
First Poster
Opties

Ik ben op het idee gekomen mn apparatuur nu eens goed met elkaar te verbinden en daarmee zoveel mogelijk afstandbedieningen in de kast te kunnen laten. Nu loop ik alleen tegen een probleem:

Ik heb een UE49MU6400 met daarop aangesloten een Yamaha HTR-4069 AV Receiver. Op de Yamaha zijn de Arris VIP2952 (KPN), een Harman Kardon BDT30 (Blue-Ray) en een Nintendo Switch aangesloten. Als ik TV voor eerste keer instel ziet deze automatisch de HTR4069, deze kan ik vervolgens via TV harder/zachter zetten en aan/uit. Als ik nu een nieuwe bron (Arris) wil instellen moet ik dit volgens mij via de uni afstandsbediening doen. Na dit gedaan te hebben werkt dit allemaal via de afstandsbediening, echter als ik het kastdeurtje dicht doe (geen IR verbinding meer) kan ik zowel Arris als HTR4069 niet meer bedienen. Voordat ik de uni afstandsbediening had gekoppeld kon ik zoals gezegd wel via de HDMI de HTR4069 bedienen. De uni afstandbediening gaat dus voor HDMI CEC bediening gaan... Als ik echter afstandbediening niet koppel kan ik ook geen extra bronnen toevoegen... Hoe los ik dit op? Zodat ik wel bronnen kan toevoegen, maar dat bediening over HDMI-CEC blijft lopen en ik dus met 'kastje dicht' kan bedienen?

0 Likes
1 Antwoord
Nick
MegaStar
Opties

Staat de One Connect Box wél in het zicht van de apparatuur? 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes