Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Universele afstandsbediening Samsung met Tele2 koppelen

(Onderwerp aangemaakt op: 23-09-2020 10:13 AM)
2395 Weergaven
ChrisHeemskerk
Journeyman
Opties

Hi,

Heb al aantal topics hierover gezien, maar niets zo 123 waar ik mee zit. Heb sinds een tijdje een nieuwe Samsung tv: de UHD 4K 55TU7100. Heb in het begin direct de universele afstandsbediening gebruikt (van Samsung) om mijn Sonos en Tele2 tv-decoder op aan te sluiten. Dat ging perfect, maar opeens was de koppeling kwijt en nu kan ik alleen nog van kanaal wisselen of de tv-gids bekijken met de Tele2 afstandsbediening.

Tijdens het instellen krijg ik uiteindelijk de optie om de fabrikant of het modelnummer in te tikken om zo eventueel connectie te krijgen, maar ik kan nergens de fabrikant of het modelnummer vinden. Kan iemand mij verder helpen of heeft iemand een idee hoe ik het weer werkend krijg? Heb het ook al via HDMI 1 en HDMI 2 (ARC) geprobeerd.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @ChrisHeemskerk , Chris,

Ik weet niet hoelang je deze decoder al in je bezit hebt, want het introductiejaar door Tele2 is 2010!

Waarschijnlijk is dat de reden dat deze niet wil koppelen met de AB.

Ik denk dat het verstandig is om deze eerst om te ruilen bij Tele2 alvorens je verder gaat met tobben 😉..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

17 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @ChrisHeemskerk , Chris,

Als het goed is, staat het modelnummer achterop bij de aansluitingen. Waarschijnlijk een  Amino..

Groet, Dick
0 Likes
ChrisHeemskerk
Journeyman
Opties

Hi,

Klopt. Heb 't gevonden en geprobeerd, maar helaas gebeurd er dan niks. Samsung tv geeft alleen aan "Meer modelnummers weergeven" en maakt geen connectie. 

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Zou je misschien het modelnummer kunnen doorgeven? Thanks!

Groet, Dick
0 Likes
ChrisHeemskerk
Journeyman
Opties

Yes!

Amino A532, FE121D0053236

0 Likes
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Ik weet niet hoelang je deze decoder al in je bezit hebt, want het introductiejaar door Tele2 is 2010!

Waarschijnlijk is dat de reden dat deze niet wil koppelen met de AB.

Ik denk dat het verstandig is om deze eerst om te ruilen bij Tele2 alvorens je verder gaat met tobben 😉..

Groet, Dick
ChrisHeemskerk
Journeyman
Opties

Oef... dat zou het verklaren haha. Ik heb deze decoder als vervangend gekregen omdat de oude het niet deed, maar ga een nieuwe aanvragen. Thnx!

DickKoster
MegaStar
Opties

Dat is idd oef, 😂! Als je met een nieuwe nog hulp nodig hebt, dan weer even melden.

Fijne dag!

Groet, Dick
ChrisHeemskerk
Journeyman
Opties

Thnx voor de snelle hulp!

ChrisHeemskerk
Journeyman
Opties

Hi! Heb een nieuwe tv-decoder gekregen, maar helaas... het werkt nog steeds niet 😞

Amino A550, hier staat alleen geen nummer op. Ja op de barcode onderop twee, maar weet niet of dat de codes zijn?

0 Likes