Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung QE75Q70R gaat niet meer aan

(Onderwerp aangemaakt op: 22-09-2020 09:27 PM)
240 Weergaven
R17
Student
Opties

Goedenavond,

afgelopen december heb ik een QE75Q70R aangeschafd en deze heeft tot nu toe naar volle tevredenheid gewerkt. Echter, sinds vanavond krijg ik de TV ineens compleet niet meer aan de praat. Zowel niet via de remote, als via de on/off onderaan het scherm zelf. Krijgt uiteraard wel gewoon voeding, standby lampje brandt ook gewoon, maar hij reageert volledig nergens meer op. Er is niets bijzonders mee gebeurt sinds de laatste keer dat hij het nog wel deed (gisteravond). Voeding er ook al een paar keer ruim aantal minuten af gehad, maar werkt ook niet. 

Herkent iemand dit probleem en is hier een oplossing voor? Vast bedankt voor de reacties. 

Groeten,

Ronald

0 Likes
3 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @R17 , Ronald,

Dat klinkt niet gezond! Is de volledige Model Code van de tv QE75Q70RALXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Je heb het nodige geprobeerd om de tv weer aan de praat te krijgen. Ik kan er zelf niets meer aan toevoegen.

Ik vrees dat je dit onder de garantie moet laten vallen. Het introductiejaar van de tv is 2019.

De aankoopdatum is bepalend voor de garantie. Meestal 2 jaar. In dit geval dus aanwezig.

Dit probleem moet je melden bij de leverancier, want daar loopt je garantie. Niet bij Samsung.

De leverancier moet een reparateur aan huis laten komen..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
R17
Student
Opties

Hi Dick,

dank voor je reactie. Heb de leverancier vanavond ook gemaild, maar zit ook met Samsung support op de whatsapp. Advies vanuit hen was om een ander stopcontact te proberen, dit ook gedaan. Met als resultaat dat via de on/off knop onderaan het scherm het beeld weer aan is gegaan. Maar het beeld is "frozen" ergens in de opstartprocedure en reageert nog steeds nergens op. Ze (Samsung Support) geeft aan dat er in dat geval een monteur moet komen. Ik moet dus even afwachten... als ik meer weet zal ik het hier posten.

Groeten,

Ronald

BruceH
Community Manager
Opties

Hi Ronald,

Is er al een reparatieverzoek ingediend? Dan neemt het reparatiecentrum binnenkort contact met je op om een afspraak te maken 👍

rsz-846676
0 Likes