Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Disney+ error 1021

(Onderwerp aangemaakt op: 23-09-2020 02:26 PM)
1454 Weergaven
Sven_DeP
Apprentice
Opties

Hoi,

Sinds kort werkt D+ niet meer, krijg steeds  error 1021.

Na reset van SmartHub werkt dit weer, totdat toestel (55KS7000) opnieuw wordt opgestart.

Andere apps ( Netflix, Youtube, Spotify,.. ) geven geen enkel probleem.

Blijkbaar is dit geen alleenstaand probleem : https://us.community.samsung.com/t5/4k-8k-and-Other-TVs/Error-code-1021-Disney-app/td-p/1422402

Tv heeft de laatste fw en apps zijn ge-update.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Sven_DeP
Apprentice
Opties

Blijkbaar heeft Disney en/of Samsung een update doorgevoerd. Langs mijn kant heb ik niets veranderd. Werkt nu zonder problemen. Wel nog geen 4k of HDR, enkel HD. Wil je 4K HDR en andere audioformaten dan ben je beter af met een externe mediaspeler.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemiddag @Sven_DeP , Sven,

Je hebt een typefoutje gemaakt in het onderwerp. Error 2021 i.p.v. 1021 😉.

Is de volledige Model Code van de tv UE55KS7000SXXN? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Is de huidige softwareversie van de tv de 1242.0? Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

De link die je stuurt, is van een Amerikaanse Community. Hier nog niet eerder gezien.

Zou je willen uitloggen bij de app op de tv. Daarna de app opnieuw installeren.

Op de Smart Hub naar APPS. Klik erop en zoek/scroll naar Gedownloade app.

Vind Disney+. Klik erop en houd vast totdat Opnw. install. verschijnt.

Daarna weer inloggen. Eventueel de tv een poos, half uurtje of zo, spanningsloos zetten.

Om uit te sluiten misschien ook de router/modem resetten.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
Sven_DeP
Apprentice
Opties

Hoi,

Het is inderdaad error 1021 (CONTAINER_CONFIG_FAILURE) 😁.

Is model UE55KS7000SXXN met de laatste fw, voor de volledigheid zal ik de rest ook doorgeven :

M : UE55KS7000

PD : 03/04/2017

FW : T-JZMDEUC-1242.0

FC : SWU-OU_T-JZMDEUC-1241-200130

MI : T-JZMDEUC

LS : EU_BENELUX

DI : XTCK7KNUF5MNA

MA : D8E0E161AC28

VS : 1242.200130

Na reset van SmartHub + opnieuw installeren, werkt dit totdat ik afsluit en opnieuw probeer. Enkel opnieuw installeren van de app geeft geen oplossing. Kan app spijtig genoeg niet apart verwijderen, omdat deze deel uitmaakt van de "basisset". Toestel ook al van de stroom gehaald, modem router gereset. Zelftest van SmartHub geeft ook geen problemen aan, verbinding (via LAN) is snel genoeg (via browser TV + 60Mbps). D+ app heeft ervoor wel gewoon gewerkt.

Mvg,

Sven

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goeiemorgen @Sven_DeP , Sven,

Erg bedankt voor de informatie en uitgebreide toelichting! Ik denk dat er voldoende geprobeerd is.

Misschien is het handig om Hulp op Afstand aan te vragen --> Hulp op Afstand 

Op de site kun je zien wat het inhoud en hoe je dit moet aanvragen.

Houd me even op de hoogte, want ik ben zelf ook wel benieuwd..

Groet, Dick
Sven_DeP
Apprentice
Opties

Hoi,

Heb gisteren met Samsung support nog eens alles doorlopen en ze konden niets "abnormaal" vinden. Daarna nog een hele tijd met Disney+ support en deze wisten ook geen oplossing. Ze gingen dit beiden nog wel verder onderzoeken.

Dit probleem lijkt wel erg hard op de 1016 error, trof vooral ook modellen van de "K" series. Dus volgens mij is er in compatibiliteits issue met de Disney+ app  en bepaalde Samsung tv's.  Zal wachten zijn totdat ze nogmaals een update pushen van die app, vrees ik.

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Sven_DeP , Sven,

Bedankt voor je terugkoppeling! Hopelijk wordt dit op korte termijn opgelost.

Fijn weekend!

Groet, Dick
0 Likes
Sven_DeP
Apprentice
Opties

Hoi,

Nog even een update van wat ik reeds geprobeerd heb + het resultaat

- Toestel verbinden op een ander netwerk, om netwerk problemen uit te sluiten --> werkt niet

- One connect kabel vervangen --> werkt niet

- Disney+ account getest op gelijkaardige tv (49ks7000 en 65ks7000) --> werkt (wel enkel HD, geen 4k of HDR)

Probleem ligt dus mogelijk aan de oneconnect box ism de Disney+ app. Maar vermits deze wel prijzig is om te vervangen en voor de rest alles werkt (Netflix, Youtube, Spotify,..) ga ik deze niet vervangen.

Gebruik nu een Mi Box S (Nvidia Shield, Chromecast ultra, werkt ook) en werkt prima. Voordeel is dat je nu ook 4k HDR kan bekijken, native Disney+ app op de tv geeft enkel HD weer.

0 Likes
Oplossing
Sven_DeP
Apprentice
Opties

Blijkbaar heeft Disney en/of Samsung een update doorgevoerd. Langs mijn kant heb ik niets veranderd. Werkt nu zonder problemen. Wel nog geen 4k of HDR, enkel HD. Wil je 4K HDR en andere audioformaten dan ben je beter af met een externe mediaspeler.

BruceH
MegaStar
Opties

Fijn dat het spontaan is opgelost 😁

rsz-846676
0 Likes