Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

UE32T5300 afstandsbediening koppelen aan KNP ontvanger

(Onderwerp aangemaakt op: 30-04-2020 04:51 PM)
3651 Weergaven
niwesa
First Poster
Opties

Wij hebben een nieuwe tv, UE32T5300. Volgens de beschrijving moet het mogelijk zijn om de Ab te kopppelen aan aangesloten apparaten.

Maar ik kan nergens een optie vinden om dit te doen met de KPN ontvanger. 

De soundbar (ACR) werkt wel op de AB maar de kanelen, via de KPN ontvanger, niet. 

Weet iemand hoe je dat bij dit toestel insteld?

0 Likes
20 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @niwesa ,

Even los van het probleem. Ik vraag me werkelijk af waar deze tv is aangeschaft.

Deze tv (2020 model) is op 10 april 2020 geïntroduceerd en is nog niet overal verkrijgbaar/beschikbaar.

https://tweakers.net/pricewatch/1545060/samsung-ue32t5300aw-zwart/specificaties/

Zoals je ziet, is deze maar bij 3 leveranciers verkrijgbaar. Dit zijn nou echt 3 'leveranciers' waar je niet vrolijk van wordt.

Zie plaatje 1. Op de site van Samsung zie je VOORRAAD UPDATE (rechtsboven). Als je hierop klikt, zie je dat deze tv niet op voorraad is https://www.samsung.com/nl/tvs/fhd-t5300/ Zie plaatje 2.

Ik ben dan ook erg benieuwd naar de volledige Model Code die moet eindigen op XXN.

Zie hiervoor de sticker op de achterzijde van de tv. Ook naar de leverancier ben ik benieuwd.

Bij bol.com graag de verkopende partner doorgeven.

Graag hoor ik van je..

Plaatje 1Plaatje 1

Plaatje 2Plaatje 2

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes
niwesa
First Poster
Opties

Goedemorgen Dick,

Ik heb hem lokaal gekocht bij Electroworld.

Het nummer is UE32T5300AWXXN.

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @niwesa ,

Het verbaast me nog steeds dat deze tv verkocht wordt door een leverancier die buiten de eerder 3 gevonden leveranciers valt.

In ieder geval is dit gelukkig een Benelux model te zien aan de laatste 3 letters (UE32T5300AWXXN).

Als het goed is moet de AB, ik neem aan dit een Smart Remote is, de KPN ontvanger (Arris VIP5202) zelf vinden.

Zorg wel dat Anynet+ (HDMI-SEC) op de tv aanstaat. Bij Instellingen->Algemeen->Beheer externe apparaten.

Als de KPN ontvanger niet automatisch gedetecteerd wordt, dan proberen om deze handmatig in te stellen.

Op de Smart Hub bij Bron omhoog. Ga naar Instellen universele afstandsbediening->Start. Kies Settopbox.

Kies Rechtstreeks op tv. Kies daarna KPN. Kies de juiste HDMI poort. Kan. omh. Er verschijnt Is het kanaal gewijzigd?

Kies Nee. Dit een aantal keer herhalen totdat Modelnummer zoeken verschijnt.

Als het goed is, zal de KPN ontvanger al gekoppeld worden. Anders daar voor Arris kiezen.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
0 Likes
niwesa
First Poster
Opties

Beste Dick,

Bedankt voor je reactie, helaas werkt het niet. De opties die je omschrijft kom ik niet tegen in het menu.

Als ik kies voor Bron en dan omhoog zie ik alleen: bewerken of toevoegen aan statpagina.

Verder zijn er geen opties beschikbaar.

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @niwesa ,

Ik denk dat je het verkeerd doet. Je moet bij Bron omhoog en dan helemaal naar rechts.

Instellen Universele afstandsbediening. De gegevens die je doorgeeft, is om een HDMI poort een naam te geven.

Als je bijvoorbeeld op een Bron gaat staan, dan zie je een pijltje omhoog.

Als je daarop klikt, dan krijg je te zien wat je omschrijft. Waarschijnlijk heb je de KPN ontvanger gekozen.

Ook moet de Remote eigenlijk, zoals eerder is vermeld, de KPN-ontvanger automatisch detecteren..

Groet, Dick
0 Likes
niwesa
First Poster
Opties

Hoi Dick,

Die optie ontbreekt op de TV. Mogelijk dat die met een nieuwe update nog toegevoegd wordt. Dus voorlopig zal ik het zo moeten laten.

Op de ACR HDMI heb ik een Soundbar zitten en de KPN ontvanger heb ik op HDMI 1, daardoor wordt hij ook niet herkend.

0 Likes
Dylan_10
Apprentice
Opties

goedenavond ik heb zojuist de tv aangeschaft en wil ook graag dezelfde afstandbediening koppelen aan mijn settop box. Is er nog steeds geen mogelijkheid en/of update gekomen hiervoor? Dank voor een reactie

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @Dylan_10 , Dylan,

Niet echt duidelijk. Wat is de volledige, dus incl. de letters XXN op het eind, Model Code van de tv?

Zie de sticker op de achterzijde van de tv. Wat is de huidige softwareversie van de tv?

Ga naar Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv. Over welke settopbox gaat het?

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
0 Likes
Dylan_10
Apprentice
Opties

Hi Dick, dank voor je reactie. Modelnr: UE32T5300AWXXN

0 Likes