op 01-05-2020 05:54 PM - laatst bewerkt op 04-05-2020 11:25 AM door BruceH
Beste,
De afgelopen 3 uur ben ik bezig geweest met het proberen updaten van mijn televisie. Ik heb geprobeerd om de update via internet te installeren, maar dan kreeg ik de foutmelding: 0 Time-outfout bewerking. Ik heb dan vervolgens de netwerkinstellingen opnieuw ingesteld, maar nog steeds hetzelfde resultaat. Daarna heb ik geprobeerd de update via een USB-apparaat toe installeren, maar mijn televisie kon de update niet vinden op het USB-apparaat.
Naar mijn gevoel heb ik echt alles geprobeerd en nog steeds is het me niet gelukt.
Met vriendelijke groeten,
Arno Deroo
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 02-05-2020 08:11 AM
Goedemorgen @arnoderoo , Arna,
Bedankt voor de foto's! De softwareversie 1550.0 is up-to-date. De volledige Model Code is UE55JS9000LXXN.
Het introductiejaar van de tv is 2015. Ik begrijp even niet waarom je eigenlijk de tv wilde updaten 🤷♂️.
Laat in ieder geval de Automatische update aanstaan. Krijg je bij het Nu bijwerken nog steeds dezelfde foutmelding?
Anders bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Smart Hub-verbindingstest starten.
Als hier weer een foutmelding verschijnt, dan daar kiezen voor Smart Hub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.
Graag hoor ik van je..
07-12-2024 06:27 PM - bewerkt 11-12-2024 11:11 AM
Goedenavond @ArjanvdPlas ,
Zou je het serienummer willen weghalen? Daar kan misbruik van gemaakt worden.
Zou je de tv willen resetten? Bij Menu→Instellingen→Alle instellingen→Algemeen en privacy→Resetten.
Als dat niet helpt, dan kan er eventueel remote meegekeken worden.
op 01-05-2020 07:15 PM
Goedenavond @arnoderoo , Arno,
Het gaat niet echt lukken zonder de gegevens van de tv. Dit kost maar enkele seconden 😉.
Wat is de volledige, dus met XXN op het eind, Model Code van de tv? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.
Wat is de huidige softwareversie van de tv? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.
Graag hoor ik van je..
op 01-05-2020 10:24 PM
Beste Dick,
Bedankt voor uw snelle reactie. Spijtig genoeg kan ik niet aan de achterkant van het televisietoestel, maar ik heb wel enkele codes gevonden in de instellingen, hopelijk kan het ook op deze manier. Wat ik ook nog even vermeld is dat toen ik controleerde op nieuwe updates de laatste controle in 2017 was en automatische updates uitstondt. Momenteel zit ik op software 1550, maar toen ik dit opzocht leek mij dit de meest recente te zijn. Ik upload de foto's in dit bericht. Alvast bedankt.
Met vriendelijke groeten,
Arno Deroo
op 02-05-2020 08:11 AM
Goedemorgen @arnoderoo , Arna,
Bedankt voor de foto's! De softwareversie 1550.0 is up-to-date. De volledige Model Code is UE55JS9000LXXN.
Het introductiejaar van de tv is 2015. Ik begrijp even niet waarom je eigenlijk de tv wilde updaten 🤷♂️.
Laat in ieder geval de Automatische update aanstaan. Krijg je bij het Nu bijwerken nog steeds dezelfde foutmelding?
Anders bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Smart Hub-verbindingstest starten.
Als hier weer een foutmelding verschijnt, dan daar kiezen voor Smart Hub opnieuw instellen.
Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.
Graag hoor ik van je..
op 02-05-2020 11:24 AM
30-11-2022 08:05 PM - bewerkt 30-11-2022 08:06 PM
op 30-11-2022 08:15 PM
Goedenavond @penpe ,
Wat wil je updaten? De softwareversie? Apps? Wat is de huidige softwareversie?
Bij Schermmenu→Ondersteuning→Contact met Samsung.
op 03-12-2022 09:15 AM
op 07-12-2024 06:16 PM - laatst bewerkt op 11-12-2024 11:09 AM door Ajay-A
Hoi Dick,
Ik heb ook een probleem,
Het update scherm van one ui tizen 8 komt niet meer in beeld...
Ik heb een QE65QN85CATXXN uit 2023
Met serienummer XXXXXXXXXXXXXXX
Ik wil graag de one ui firmware update met tizen 8.0
07-12-2024 06:27 PM - bewerkt 11-12-2024 11:11 AM
Goedenavond @ArjanvdPlas ,
Zou je het serienummer willen weghalen? Daar kan misbruik van gemaakt worden.
Zou je de tv willen resetten? Bij Menu→Instellingen→Alle instellingen→Algemeen en privacy→Resetten.
Als dat niet helpt, dan kan er eventueel remote meegekeken worden.