Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

TV updaten

(Onderwerp aangemaakt op: 01-05-2020 05:54 PM)
1948 Weergaven
arnoderoo
Apprentice
Opties

Beste, 

De afgelopen 3 uur ben ik bezig geweest met het proberen updaten van mijn televisie. Ik heb geprobeerd om de update via internet te installeren, maar dan kreeg ik de foutmelding: 0 Time-outfout bewerking. Ik heb dan vervolgens de netwerkinstellingen opnieuw ingesteld, maar nog steeds hetzelfde resultaat. Daarna heb ik geprobeerd de update via een USB-apparaat toe installeren, maar mijn televisie kon de update niet vinden op het USB-apparaat. 

Naar mijn gevoel heb ik echt alles geprobeerd en nog steeds is het me niet gelukt.

Met vriendelijke groeten,

Arno Deroo

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @arnoderoo , Arna,

Bedankt voor de foto's! De softwareversie 1550.0 is up-to-date. De volledige Model Code is UE55JS9000LXXN.

Het introductiejaar van de tv is 2015. Ik begrijp even niet waarom je eigenlijk de tv wilde updaten 🤷‍♂️.

Laat in ieder geval de Automatische update aanstaan. Krijg je bij het Nu bijwerken nog steeds dezelfde foutmelding?

Anders bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Smart Hub-verbindingstest starten.

Als hier weer een foutmelding verschijnt, dan daar kiezen voor Smart Hub opnieuw instellen.

Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @ArjanvdPlas ,

Zou je het serienummer willen weghalen? Daar kan misbruik van gemaakt worden.
Zou je de tv willen resetten? Bij Menu→Instellingen→Alle instellingen→Algemeen en privacy→Resetten.
Als dat niet helpt, dan kan er eventueel remote meegekeken worden.

signatureee
Groet, Dick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @arnoderoo , Arno,

Het gaat niet echt lukken zonder de gegevens van de tv. Dit kost maar enkele seconden 😉.

Wat is de volledige, dus met XXN op het eind, Model Code van de tv? Zie de sticker op de achterzijde van de tv.

Wat is de huidige softwareversie van de tv? Bij Instellingen->Ondersteuning->Over deze tv.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
0 Likes
arnoderoo
Apprentice
Opties

Beste Dick, 

Bedankt voor uw snelle reactie. Spijtig genoeg kan ik niet aan de achterkant van het televisietoestel, maar ik heb wel enkele codes gevonden in de instellingen, hopelijk kan het ook op deze manier. Wat ik ook nog even vermeld is dat toen ik controleerde op nieuwe updates de laatste controle in 2017 was en automatische updates uitstondt. Momenteel zit ik op software 1550, maar toen ik dit opzocht leek mij dit de meest recente te zijn. Ik upload de foto's in dit bericht. Alvast bedankt.

Arno DerooIMG_1075.jpegIMG_1076.jpegIMG_1077.jpeg

0 Likes
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @arnoderoo , Arna,

Bedankt voor de foto's! De softwareversie 1550.0 is up-to-date. De volledige Model Code is UE55JS9000LXXN.

Het introductiejaar van de tv is 2015. Ik begrijp even niet waarom je eigenlijk de tv wilde updaten 🤷‍♂️.

Laat in ieder geval de Automatische update aanstaan. Krijg je bij het Nu bijwerken nog steeds dezelfde foutmelding?

Anders bij Instellingen->Ondersteuning->Zelfdiagnose->Smart Hub-verbindingstest starten.

Als hier weer een foutmelding verschijnt, dan daar kiezen voor Smart Hub opnieuw instellen.

Houd er bij het resetten van de Smart Hub rekening mee dat alle gedownloade apps, instellingen en accounts uit het geheugen verwijderd worden en opnieuw moeten worden ingevoerd of geïnstalleerd.

Graag hoor ik van je..

Groet, Dick
arnoderoo
Apprentice
Opties
Beste Dick,

Ik game zelf weleens graag en ook al stond de spelmodus aan toch had ik last van Delay, maar ik denk dat het nu opgelost is. Ik krijg alleszins geen foutmelding meer. Bedankt voor uw hulp!

Arno Deroo
penpe
First Poster
Opties
Hoi ik heb een Samsung tv die zo 8 jaar oud is en wil niet updaten 48h6200
0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @penpe ,

Wat wil je updaten? De softwareversie? Apps? Wat is de huidige softwareversie?
Bij Schermmenu→Ondersteuning→Contact met Samsung.

signatureee
Groet, Dick

Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @penpe ,

Is je probleem inmiddels opgelost? Er staan nog wat vragen open..

signatureee
Groet, Dick

ArjanvdPlas
Journeyman
Opties

Hoi Dick,

Ik heb ook een probleem,

Het update scherm van one ui tizen 8 komt niet meer in beeld...

Ik heb een QE65QN85CATXXN uit 2023

Met serienummer XXXXXXXXXXXXXXX

Ik wil graag de one ui firmware update met tizen 8.0

0 Likes
Oplossing
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @ArjanvdPlas ,

Zou je het serienummer willen weghalen? Daar kan misbruik van gemaakt worden.
Zou je de tv willen resetten? Bij Menu→Instellingen→Alle instellingen→Algemeen en privacy→Resetten.
Als dat niet helpt, dan kan er eventueel remote meegekeken worden.

signatureee
Groet, Dick