Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Tv QE49Q7F aansluitingen achterzijde HDMI ingangen

(Onderwerp aangemaakt op: 19-10-2020 08:37 PM)
1810 Weergaven
fkk1947
Pioneer
Opties

Hoi,

Omdat ik tegengestelde berichtenlees, zowel hier als in de Samsung handleiding van mijn soundbar HW-Q70R,  wend ik mij tot jullie.

Ik wil graag weten welke ingangen benoemd worden op de achterkant van de One Connect Box van dit type tvuit 2017. Dit omdat de blu-ray Panasonic DP-UB424EGK hdmi video/audio out direct op een One Connect hdmi ingang moet worden aangesloten.  De andere uitgang (audio) moet op de soundbar op de 2e gewone hdmi ingang worden aangesloten en de ARC out van de soundbar op de ARC-ingang van One Co Box. Echter, het is mij niet gelukt een tekening te vinden van de achterzijde van deze One Connect Box welk nummer ingang voor ARC is. Ondanks de zeer uitgebreide handleiding was een foto hiervan zeker teveel gevraagd!

Ik vraag dit omdat ik anders alle kabels van al deze genoemde apparaten moet loskoppelen en ik blij dat het eindelijk ( bijna) goed zit. Je kanvolstaan met hdmi-ingangen 2, 3, 4.

Alvast bedankt. 

Groet fkk1947

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @fkk1947 ,

Als het gaat om de QE55Q7FAMLXXN (zie de sticker op de achterzijde van de tv) dan horen daar 2 OCB's bij.

De BN94-12074A of de BN94-12367A. Van de 4 HDMI poorten is HDMI 2 de ARC poort.

Een foto was inderdaad handig geweest. Zie bijgevoegde foto's (D is moeilijk te zien):

OCBOCB

OCB 2 (zie D)OCB 2 (zie D)

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @fkk1947 ,

Als het gaat om de QE55Q7FAMLXXN (zie de sticker op de achterzijde van de tv) dan horen daar 2 OCB's bij.

De BN94-12074A of de BN94-12367A. Van de 4 HDMI poorten is HDMI 2 de ARC poort.

Een foto was inderdaad handig geweest. Zie bijgevoegde foto's (D is moeilijk te zien):

OCBOCB

OCB 2 (zie D)OCB 2 (zie D)

Groet, Dick
0 Likes
fkk1947
Pioneer
Opties

Goedenavond Dick,

Dank voor je hulp en prettige dag morgen.

Groet Frans

DickKoster
MegaStar
Opties

Goedemorgen @fkk1947 , Frans,

Het was een hele puzzel om uit te zoeken. Hopelijk heb ik het bij het goede eind.

Mocht het niet kloppen, dan weet Martijn ( @MartijnK ) het vast wel..

Groet, Dick
0 Likes