Onze One connect box maakt veel lawaai sinds korte tijd.
Het gaat om een soort bromtoon.
Opnieuw opstarten helpt niet.
Iemand enig idee?
... Bekijk bericht
Hoi,
Omdat ik tegengestelde berichtenlees, zowel hier als in de Samsung handleiding van mijn soundbar HW-Q70R, wend ik mij tot jullie.
Ik... Bekijk bericht
Beste Samsung,
Een monteur van Servilux heeft op 24-08-2020 bij mij thuis diagnose gesteld aan mijn televisie en geconstateerd dat het lcd... Bekijk bericht
Goedendag,
Op 22 september heb ik, bij plattetv, de 65Q95T gekocht met € 300 promotie.
Daar ben ik erg trots mee.
2 weken later schets... Bekijk bericht
Ik probeer mijn frame 2020 te registreren en daarmee een lijst te bestellen. Alles ingevoerd: blijft foutmelding geven op naam rekeninghouder? Wat... Bekijk bericht
Weet iemand hoe ik de afstandsbediening van mijn QE65Q95TALXXN kan koppelen aan de Ziggo next (Arris DCX960 (DOS). Vorige week heb ik de tv gekocht... Bekijk bericht
Hi allemaal,
gisteren is de nieuwe firmware update uitgerold, ik kan echt nergens release notes vinden.
Is dit eindelijk de update met EARC? ... Bekijk bericht
Goedenavond,
Mijn Samsung televisie verliest bijna dagelijks de kpn instellingen. Hierdoor moet je elke keer door een heel proces om weer... Bekijk bericht
Net een artikel gelezen dat Google Assistent op de smart TV's van 2020 uitkomt
Komt de Google assistent dan niet op de 2019 8k TV?
O,... Bekijk bericht
Goedemorgen,
ik heb een Samsung Frame en wil die aansluiten op Ziggo Next met alle voordelen. Nu kan ik TV kijken etc maar niet de Samsung... Bekijk bericht
Hallo,
Het gaat om een 65 model smart TV .
Ik probeer een film van mijn PC naar mijn TV te streamen, via rechts klikken op de film op de PC... Bekijk bericht
Beste mensen, ik wil graag een Samsung frame aanschaffen. Lukt dit met 1 kabel of is er een kabel nodig voor stroom en naar de Connect one? Ik heb... Bekijk bericht