Hallo. Sinds een paar dagen heb ik een onkyo receiver. Deze heeft 6 hdmi poorten. Ik heb de samsung tv via hdmi arc verbonden. Nu snap ik één ding... Bekijk bericht
Goedemiddag,
Als ik de tv aanzet krijg ik wel geluid maar een blauw wazig beeld. Als ik de invisible kabel eruit haal en er weer in doe krijg ik... Bekijk bericht
Sinds een paar dagen heb ik de 65 inch 2020 the Frame en probeer ik mijn eigen foto's beeldvullend, dus zonder lelijke rand erom heen op mijn... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb een oud model ue40eh5000w
Ik had al een tijdje dat er in de tv gids geen informatie beschikbaar was bij tv zenders. Dit... Bekijk bericht
Ik heb de Frame 43 nu 1 week in gebruik. Als tweede TV in de slaapkamer. Prachtig ding aan de muur. Gekozen hoofdzakelijk wegens het slimme... Bekijk bericht
Hoi,
Tijdens het TV-kijken werd het scherm ineens zwart. De tv reageert sindsdien niet meer. Heel soms (na vaak op de aan/uit knop drukken)... Bekijk bericht
Goedemorgen,
ik ondervind problemen met scherm spiegelen op mijn Samsung Frame. Het verbinden gaat allemaal naar behoren maar de tv blijft... Bekijk bericht
Ik heb de QLED QE55Q95T en wil het geluid van Netflix via de spdif van de connectbox op mijn versterker aansluiten. De aansluiting gemaakt maar... Bekijk bericht
Sinds een week genieten wij van onze Samsung the Frame 2020 met een Sonos Beam voor extra geluid. Aansluiten via de ARC HDMI aansluiting ging... Bekijk bericht
Onlangs deze tv gekocht met de bedoeling ook CD te kunnen ontvangen. De gegevens van de smartkaart zijn wel te lezen maar kan geen kanalen inladen.... Bekijk bericht
Samsung QE65Q95T gekocht maar helaas geen beeld ps3 en IPTV Set-Top Box Formuler z8,
Kan wel tv kijken via kabel (ziggo)
Echt alles uit... Bekijk bericht
Hallo, verleden week een 55 inch Frame gekocht met gratis lijst plus 100 euro cash back. Nu heb ik via de actiesite van Samsung geklikt op de... Bekijk bericht
Veel onderwerp gelezen en van alles geprobeerd, ik weet het niet meer:
ik heb nu iets meer dan een jaar de Samsung QE65Q67RAL - 4K QLED TV
... Bekijk bericht
Ik wil op korte termijn mijn Samsung XXC TV toestel in Spanje waar ik woon vervangen door een ander Samsung 4K toestel met ingebouwd CI-slot en... Bekijk bericht