op 29-01-2023 12:12 AM
Hi, de gloednieuwe tv (Qled 4k 55Q77B (2022)) maakt een gek ratelend geluid vanaf de hdmi ingangen, terwijl deze is uitgeschakeld. Is hier iets over bekend?
op 30-01-2023 09:35 AM
Goedemorgen @Fs10 ,
Met het volume maximaal hoor ik niet veel.
Wat is er aangesloten op de HDMI poort?
Zou je die een keer los willen koppelen?
op 30-01-2023 02:30 PM
Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ervaar je dit ook met een nieuwe HDMI kabel? Heb je dit ook als je de TV aansluit op een andere stopcontact? Hoor je dit ook als je de randapparatuur volledig loskoppelt?
Groeten,
Martijn
op 07-02-2023 09:56 PM
@MartijnK schreef:
Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ervaar je dit ook met een nieuwe HDMI kabel? Heb je dit ook als je de TV aansluit op een andere stopcontact? Hoor je dit ook als je de randapparatuur volledig loskoppelt?
Groeten,
Martijn
Beste Martijn,
Bedankt voor de reactie. We hebben het nu getest op een ander stopcontact, en met een nieuwe hdmi, maar beide lijkt niet te helpen. Verder hebben we er alleen de PlayStation aan zitten, maar het zou fijn zijn als die gewoon aangesloten kan blijven.
Met vriendelijke groet,
Franca
op 08-02-2023 04:09 PM
Het loskoppelen van je PlayStation is natuurlijk ook een fluitje van een cent, gewoon de HDMI kabel loskoppelen. Maakt dit geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden: https://bit.ly/3J4HpwQ
Groeten,
Martijn
op 22-02-2024 06:41 PM
Ik ervaar precies hetzelfde probleem.
Mijn tv is een QE55QN95BATXXN
op 23-02-2024 02:15 PM
Hallo @Florispieter,
Bedankt voor jouw bericht. Is jouw televisie up-to-date en had je de bovenstaande antwoorden van Martijn doorgenomen en gecontroleerd?
Met groet,
Ajay