Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Tv maakt gek geluid terwijl hij uit staat

(Onderwerp aangemaakt op: 08-02-2023 04:09 PM)
968 Weergaven
Fs10
First Poster
Opties

Hi, de gloednieuwe tv (Qled 4k 55Q77B (2022)) maakt een gek ratelend geluid vanaf de hdmi ingangen, terwijl deze is uitgeschakeld. Is hier iets over bekend?

0 Likes
6 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @Fs10 ,

Met het volume maximaal hoor ik niet veel.
Wat is er aangesloten op de HDMI poort?
Zou je die een keer los willen koppelen?

signatureee
Groet, Dick

MartijnK
MegaStar
Opties

@Fs10

Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ervaar je dit ook met een nieuwe HDMI kabel? Heb je dit ook als je de TV aansluit op een andere stopcontact? Hoor je dit ook als je de randapparatuur volledig loskoppelt?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Fs10
First Poster
Opties

@MartijnK  schreef:

@Fs10

Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ervaar je dit ook met een nieuwe HDMI kabel? Heb je dit ook als je de TV aansluit op een andere stopcontact? Hoor je dit ook als je de randapparatuur volledig loskoppelt?

Groeten,

Martijn

Beste Martijn,

Bedankt voor de reactie. We hebben het nu getest op een ander stopcontact, en met een nieuwe hdmi, maar beide lijkt niet te helpen. Verder hebben we er alleen de PlayStation aan zitten, maar het zou fijn zijn als die gewoon aangesloten kan blijven.

Met vriendelijke groet,

Franca

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Het loskoppelen van je PlayStation is natuurlijk ook een fluitje van een cent, gewoon de HDMI kabel loskoppelen. Maakt dit geen verschil dan zal een serviceverzoek de volgende stap worden: https://bit.ly/3J4HpwQ

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
Florispieter
Apprentice
Opties

Ik ervaar precies hetzelfde probleem.

Mijn tv is een QE55QN95BATXXN

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Florispieter,

Bedankt voor jouw bericht. Is jouw televisie up-to-date en had je de bovenstaande antwoorden van Martijn doorgenomen en gecontroleerd?

Met groet,

Ajay

Community Manager