op 03-09-2022 08:06 PM
hoi!😊
onze tv knippert soms! en dan weten wij niet goed wat we moeten doen. het is een niewe frame tv je weet wel die als schilderij op de muur hangt echt heel gaaf😍 soms zitten wij naar tennis te kijken en dan knippert het beeld is dit een bekend probleem of heeft iemand de gouden tip.
op 03-09-2022 08:11 PM
@Lieke van Vos ,
Je post zonder gegevens. Welke tv? Wat is de volledige Model Code van de tv?
Deze staat in het zwart omlijnde vak op de sticker achterop de tv.
Als de tv aan de muur hangt, dan even het aankoopbewijs checken of hier kijken:
Instellingen→Ondersteuning→Over deze tv. Graag incl. de letters XXN.
Zie je dit bij alle bronnen? Bv. YouTube, Netflix, gewoon tv kijken, etc.?
Waarmee kijk je tv? Decoder, CI+module, ethernet, etc.? Wie is je provider?
op 03-09-2022 08:14 PM
kan je misschien niet boos tegen me doen zoals in het andere topic? ik post niet zonder gegevens ik heb het probleem goed uitgelegt [ De Frame 2021 ] het aankoop bewijs ligt ergens in de administratie van mijn man ik weet nu niet waar
wij kijken tv met de frame uit 2021 en het gebeurd met tennis kijken
op 03-09-2022 08:18 PM
ik zit hier met tranen in mijn ogen omdat je boos doet in dat andere topic tegen mij..... ik wou aleen helpen
03-09-2022 08:19 PM - bewerkt 04-09-2022 12:47 PM
Hoi @Lieke van Vos ,
Ik ben zeker niet boos 😉. Ik kan je alleen niet helpen zonder de gegevens waarom ik vroeg.
Niet elke The Frame is hetzelfde en tennis kun je bij meerdere bronnen kijken.
YouTube, gewoon tv kijken, etc.. Enkel om uit te sluiten aan welke bron dit ligt.
op 05-09-2022 04:28 PM
Hoi @Lieke van Vos, goedemiddag.
Is jouw TV verder helemaal up-2-date? En via welke bron kijk je tennis? Is dit via een app of kijk je via de interne tuner of heb je een losse TV ontvanger? Ervaar je het ge'knipper ook als je via een app een film kijkt?
Groeten,
Martijn