Ik heb met mijn grote televisie een promotie gekregen. Een samsung 32 inch frame. Hartstikke leuk en fijn. Nu wil ik hem ophangen in mijn... Bekijk bericht
Hoi hoi,
Ik wil mijn tv van 2012 gaan ophangen aan de muur. Er staat bij dat het geschikt is voor VESA, maar niet elke maat. Weet iemand dit... Bekijk bericht
Ik heb een Samsung QE55QN95A en deze wil ik met Bluetooth koppelen met mijn Sennheiser M2 AEBT hoofdtelefoon. Dat lukt echter niet. Ik zet de... Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb onlangs de QE55S95BATXXN aangeschaft. Een van de features die dit model interessant maakte was de Ambient Mode.Echter lijkt deze... Bekijk bericht
Beste Samsung,
Heel simpel : Ik wil graag een Ash-grey (VT-wonen) frame lijst bestellen voor mijn recent gekochte 50 Inch Samsung Frame TV -... Bekijk bericht
Beste leden.
enkele dagen terug is de QE55QE65b aangekomen.Ikzelf wou deze rustig alleen installeren maar mijn schoonvader wou graag helpen.
... Bekijk bericht
Hoi,
Is er ook iemand bekend met het versneld Forwarden met de afstandsbediening? Met de huidige Forward methode kun je slechts steeds 20... Bekijk bericht
Als ik internet op de Q55 tv wil gebruiken kan ik ook de samsung pass gebruiken ter verificatie van websites echter als ik in het instellingen menu... Bekijk bericht
Ik heb een QLED 55QN 95B tv met one connect box.Na tijdje uit te staan, gaat tv niet aan. Rode lampje tv randt wel en knippert even maar krijgt... Bekijk bericht
Ik heb een Sonos Beam (soundbar) via HDMI ARC aangesloten op mijn Samsung Neo Qled tv (QN95B). Ik bedien het volume met de universele... Bekijk bericht
Hallo,
weet iemand wat er een de hand kan zijn. Mijn tv qe55q9fnalxxn tv blijft in eens op zwart beeld staan ik kan ook geen menu meer naar... Bekijk bericht
Ik heb gisteren deze tv gekocht maar de bijgeleverde schroeven voor de voeten passen niet… zucht wat nu?
Samsung UE43TU7025 - 43 inch - 4K LED -... Bekijk bericht
Model 55LS03A
Sinds een dikke week reageert de AB soms niet bij het aanzetten van de TV. Dit los ik op door hem even met met USB-c aan te sluiten... Bekijk bericht
Samsung tv QE65QN85A afstandsbediening bn59-01357d werkt niet solar remote
Eerst ging de tv van zelf aan nadat ik t uit had gezet en daarna, IR... Bekijk bericht
Mijn Samsung TV blijft vast hangen tijdens het bijwerken van de software update. Via de instelling resetten in het menu verschijn in 4e en laatste... Bekijk bericht
Mijn Samsung UE49K6370SSXXN met software versie 1260 doet al jaren probleemloos zijn werk ( 2016 gekocht ) en eraan gekoppeld via een optische... Bekijk bericht