Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

TV kijken via app opnemen op harde schijf.

(Onderwerp aangemaakt op: 13-04-2023 10:57 AM)
989 Weergaven
hetep
Journeyman
Opties

Ik ga binnenkort de Neo Qled 95b aanschaffen, maar nu las ik in de E-manuel dat je alleen programma`s kan opnemen op een externe harde schijf, als het programma  via een antenne worden uitgezonden. Ik kijk echter via wifi. Kan ik dan wel op de interne harde schijf opnemen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
hetep
Journeyman
Opties

Ik kan via de app van T. Mobile 200 uur opnemen in de cloud. Is voldoende. Bedankt voor je reacties. Ik weet voldoende

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemorgen @hetep ,

Wat wil je precies gaan opnemen? Waarmee kijk je via wifi? Decoder?

signatureee
Groet, Dick

hetep
Journeyman
Opties

Ik wil programma’s kunnen opnemen die nu of later worden uitgezonden. Ik ga via glasvezel en de router draadloos naar de tv kijken. Dus via WIFI.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@hetep ,

Je kunt alleen draadloos of bedraad tv kijken met een ontvanger of met een app op de tv.
Wie is je provider?

signatureee
Groet, Dick

hetep
Journeyman
Opties

Ik ga kijken met de app van T Mobile. Of Canal Digitaal.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Hoi @hetep ,

Daarvan kun je niet opnemen. Je kunt alleen opnemen van de interne tuner van de tv.
Dus als de tv op een coaxkabel is aangesloten. Je kunt dan beter een decoder aanschaffen waarmee je ook kunt opnemen.

signatureee
Groet, Dick

hetep
Journeyman
Opties

Hoe groot is de interne tuner. Kan ik dan ook programmas in de toekomst opnemen?

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

@hetep ,

De interne tuner is een ontvanger, geen opname apparaat.
Wat in de E-manual staat, houdt in dat je met de interne tuner het tv signaal ontvangt via een antenne die aan een coaxkabel vastzit.
Alleen op die manier kun je opnemen. Niet van apps.
In jouw geval alleen met een decoder van T-Mobile of Canal Digitaal met opname mogelijkheid.

signatureee
Groet, Dick

Oplossing
hetep
Journeyman
Opties

Ik kan via de app van T. Mobile 200 uur opnemen in de cloud. Is voldoende. Bedankt voor je reacties. Ik weet voldoende