Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Tv geen beeld wel geluid

(Onderwerp aangemaakt op: 17-03-2019 09:20 AM)
4425 Weergaven
Willem-ehv
Apprentice
Opties

Beste mensen mijn tv gaat moeizaam aan... lampje knippert geen beeld... langzaam komt er geluid en heel rustigaan komt het beeld weer terug naar ewn tijdje... wat kan dit zijnn15528107834311449220973856775295.jpg

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Willem-ehv ,

De spanning er een poosje afhalen, is eigenlijk een soort reset.

Mooi dat het weer werkt! Zou je je vraag als ✓Oplossing kunnen markeren?

Accepteer Oplossing aanklikken. Thanks!

Fijne avond!

Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
13 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties
Hoe lang duurt het opstarten als ik vragen mag?

0 Likes
Willem-ehv
Apprentice
Opties
Paar minuten
0 Likes
SjorsK
Maestro
Opties
Ai, dat hoort echt niet. Heb je al een factory reset geprobeerd? Het kan zijn dat er een app in zit die alle resources op vreet, stel dat dit het geval is dan kan het zijn dat het apparaat kapot begint te gaan en raad ik aan om bij de garantie aan te kloppen.
Willem-ehv
Apprentice
Opties
Ja fac reset gedaan.... maar lijkt geen effect te hebben.. 5jaar of ouder dat ding heb ik dan nog garantie?
0 Likes
TV-MAN
Navigator
Opties

Dus jij hebt geen beeld wel geluid dat is zeer vervelend. Mijn vorige tv een philips had al vanaf het begin een soort gelijk probleem. Namelijk dat de ambilight  aan ging maar het sherm niet. Als ik hem dan uitzette en weer aan deed hij het weer normaal maar na dat de tv ouder werd begon hij dat steets vaker te doen.  Wat samen met nog een ander zeer vervelend probleem er voor  heeft gezorgd heeft dat ik toen hij 10 jaar oud was over gegaan ben gegaan tot de aankoop van mijn samung QLED55 9 serie. Achteraf bleek dat dit een bekend probleem te zijn bij philips tv's aangezien zeker 2 familieleden dit ook vaker haden bij hun philips tvs die tusen de 3 A 5 jaar oud waren. 

Dus ik kan je alleen adviseren om je tv eens een tijdje spanningsloos te laten en alle te resetten en eens opnieuwe in te stelen en kijken of de nieuwste software er opstaat.

0 Likes
TV-MAN
Navigator
Opties

SjorsK

wat bedoel je iegelijk? met Het kan zijn dat er een app in zit die alle resources op vreet. Denk je dat dit de oorzaak van het geen beeld wel geluid probleem van Willem_ehv zijn tv is. Vind je uitleg nogall vaag.

0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @TV-MAN ,

Goh, toevallig weer een soortgelijk problobeem.

Het gaat hier niet over een Philips, maar een Samsung tv.

Deze info is dus totaal overbodig. Neem jij 't verder even over?

Groet, Dick
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

@TV-MAN,

Het is zijn uitleg. Vaag of niet. Al eerder gevraagd om meningen achterwege te laten.

Het is beter om met concrete tips te komen..

Groet, Dick
SjorsK
Maestro
Opties

@Willem-ehv  schreef:
Ja fac reset gedaan.... maar lijkt geen effect te hebben.. 5jaar of ouder dat ding heb ik dan nog garantie?

Helaas niet, ik denk zelf dat het geheugen langzaam maar zeker kaduuk aan 't gaan is, mijn advies is in dit geval of om een reparatiebedrijf in te hur3n, of het uit te zitten en te sparen voor een nieuwe TV (Ik zou voor de laatste gaan) 

(even censuur omzijlt, geen idee waarom dat in de censuur was)