Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

TV: Geen beeld maar wel geluid via HMDI poorten

(Onderwerp aangemaakt op: 23-02-2018 06:04 PM)
5817 Weergaven
YDevos
First Poster
Opties

Het probleem: bij beide HMDI poorten krijg ik wel geluid, maar geen beeld (zwart scherm). Het menu kan ik wel bedienen.
- Gisteren alles nog in orde... Dus wel erg plots.
- zwart scherm bij zowel HDMI 1 als HDMI 2. Op 1 zit onze digibox, op 2 onze chromecast. Dus ook bij het casten: enkel geluid.
- Ook bij het omwisselen van de kabels van HDMI 1 en 2: zelfde resultaat.
- SCART-aansluiting werkt perfect.
- Beeld werkt perfect. Het testbeeld in het menu krijgen we zonder problemen te zien en ook de signalen via SCART-kabel worden goed opgevangen.
- Resetten van beeld en resetten van TV leverde niets op. 
- Model Samsung UE40H5000, amper 2,5 jaar oud. Toch wel niet buiten garantie zeker...

0 Likes
6 Antwoorden
YDevos
First Poster
Opties

Ondertussen met een vriendelijke medewerkster via messenger gepraat. Een update die niet automatisch geinstalleerd werd, was blijkbaar de oorzaak. Deze via USB-stick installeren, heeft dan ook het probleem opgelost. Top! Medewerkster Danielle, bedankt voor de hulp!

0 Likes
Nick
MegaStar
Opties

Wat een topper, die Danielle! Fijn dat het zo opgelost is. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
0 Likes
Esther53
First Poster
Opties

Ik heb dit al ergens anders gepost bij jullie, maar ook nog maar even hier:

Ook ik heb sinds zaterdag (01-12-2018) hetzelfde probleem. Vrijdag niets aan de hand, zaterdag werken de beide HDMI poorten niet meer. Geluid heb ik wel. Uitzetten, aanzetten helpt niet. Met Scart kabel werkt het wel. Ziggo gebeld en geweest. Ander HDMI kabel, andere box. Niets helpt. TV vanochtend gereset, terug naar fabrieksinstellingen. Helpt ook niet. De TV is uit 2014 en type UE40H5000. Is het mogelijk om de poorten te resetten?

HELP!!

Kan een software update wellicht ook bij mij helpen?

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Goeiemiddag @Esther53! Hopelijk krijgen we het net zo opgelost als voor @YDevos :smiling-face: de nieuwste software versie kan je hier vinden: https://www.samsung.com/nl/support/model/UE40EH5000WXXN/

Als je versie 1028.0 naar een PC downloadt en van daaruit opent/uitpakt naar een lege USB stick kan je hiermee je TV updaten. Ik hoor graag of dit het heeft verholpen.

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes
Esther53
First Poster
Opties

Een half uur alle stekkers een toeters en bellen eruit. EN HET HEEFT GEWERKT!! Moet is nog die installatie doen of is dat neit meer nodig?

Heel erg bedankt!

0 Likes
JoeriS
Mastermind
Opties

Maar da's goed nieuws! Echt heel fijn om te horen :smiling-face: Het kan sowieso geen kwaad om je TV up-to-date te houden, maar dat zal hier dan niet meer in bijdragen aangezien het al is opgelost :smiling-face:

members-moderator-signature-launch-february22-800x200
0 Likes