Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

TV geen beeld, geen geluid QE55Q8CAMLXX

(Onderwerp aangemaakt op: 18-09-2019 11:16 PM)
4797 Weergaven
Matjan
First Poster
Opties

Hoi allen, mijn Samsung Q-LED QE55Q8CAMLXX geeft plots geen beeld en geen geluid meer, hij start zelfs helemaal niet op. 

Het lampje op de afstandsbediening reageert wanneer ik een knop indruk en hetzelfde geld voor het rode lampje onderaan de tv.

Wanneer ik de power button op de afstandsbediening 5 seconden ingedrukt houd, herstart de tv zich: het brandende Samsung logo gaat kort uit en vervolgens weer aan. Vervolgens verschijnt kort het Samsung Q-LED logo in beeld waarna het scherm direct op zwart springt.

De tv is aangesloten via de meegeleverde One Connect Box.

Ik heb al meerdere malen alle stekkers eruit gehaald en opnieuw aangesloten maar helaas zonder resultaat.

Wie kan me helpen? Alle tips en hulp zijn welkom!  Alvast bedankt! 

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @Matjan ,

 

Waarschijnlijk de N vergeten in Model Code. Moet zijn QE55Q8CAMLXXN.

Het introductiejaar van de tv is 2017. Dit klinkt ernstig. Ws. een defect aan het moederbord.

Misschien 2 redmiddelen:

 

  • Zou je de tv eens aan willen zetten en de Exit knop op de afstandsbediening voor minimaal 20 seconden ingedrukt willen houden? Hierna zou hij teruggezet moeten zijn naar de fabrieksinstellingen.

  • Bij geen succes de tv en de OCB langdurig spanningsloos zetten.

Als dit niet werkt, dan vrees ik dat een reparatie noodzakelijk is.

Ik hoop dat er nog garantie op zit. Anders zijn er andere mogelijkheden voor een kosteloze reparatie.

 

Graag hoor ik van je..


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
DickKoster
MegaStar
Opties

Goedenavond @Matjan ,

 

Waarschijnlijk de N vergeten in Model Code. Moet zijn QE55Q8CAMLXXN.

Het introductiejaar van de tv is 2017. Dit klinkt ernstig. Ws. een defect aan het moederbord.

Misschien 2 redmiddelen:

 

  • Zou je de tv eens aan willen zetten en de Exit knop op de afstandsbediening voor minimaal 20 seconden ingedrukt willen houden? Hierna zou hij teruggezet moeten zijn naar de fabrieksinstellingen.

  • Bij geen succes de tv en de OCB langdurig spanningsloos zetten.

Als dit niet werkt, dan vrees ik dat een reparatie noodzakelijk is.

Ik hoop dat er nog garantie op zit. Anders zijn er andere mogelijkheden voor een kosteloze reparatie.

 

Graag hoor ik van je..


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Ook na de fabrieksgarantie is er nog recht op een deugdelijk product via de verkoper. Dat houd dus gewoon een kosteloze reparatie in voor de periode van de te verwachte levensduur.
0 Likes
DickKoster
MegaStar
Opties

Hoi @Anonymous User ,

 

Bedankt, maar dat had ik al in m’n antwoord gezet 😉..


Groet, Dick
I don't know everything. Just trying to help.
0 Likes