op 14-02-2024 11:09 PM
Hallo,
ik heb een samnsung QE65Q800TALXXN
deze heb ik 2.5 jaar. Al vrij in het begin had ik een piep in de tv. Hiervoor kwam een reparateur. Probleem heel even opgelost. Weer later kwam het probleem weer terug. Weer de reparateur langs. Hele tv uit elkaar. Probleem opgelost. Alleen heeft de tv nooit na behoren gewerkt. Duurde vaak lang voor dat ie aan ging en reageerde vaak slecht. Nu gaat de tv dus helemaal niet meer aan. Alleen is de tv 2.5 jaar oud. Ik vind dit echt schandalig. Heb heel veel geld betaald voor de tv. En ben zwaar ontevreden. En nu mag ik de kosten voor de reparatie gaan betalen
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 17-04-2025 10:57 AM
Hallo @Karim106,
Bedankt voor jouw melding hierover. Het is zuur om te lezen dat je hetzelfde probleem ervaart met huidige televisie. Samsung heeft wel een reparatierecht voordat er wordt gekeken naar de omruilmogelijkheden. Wanneer je bedenkt kan je het aanmelden aan de hand van de onderstaande link. Wanneer je vragen hebt, kan je ons gerust weer een bericht sturen.
Met groet,
Ajay
op 15-02-2024 08:29 AM
Goedemorgen @Sjoen ,
Hiervoor moet je bij de leverancier zijn i.v.m. wettelijke garantie.
De leverancier is wettelijk verplicht jou een deugdelijk product te leveren.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/wat-kan-ik-do...
https://conformiteit.nl/
Houd je ons op de hoogte?
Fijne dag!
op 15-02-2024 05:04 PM
Hallo @Sjoen,
Bedankt voor jouw bericht. Had je de eerste melding over de klachten bij Samsung gemaakt toen het nog binnen de 2 jaar garantie viel?
Met groet,
Ajay
op 15-02-2024 05:38 PM
Hallo Ajax-A,
ja mijn eerst klacht was al na een paar maanden. En toen is het ook soort van gerepareerd onder garantie
op 15-02-2024 05:39 PM
Beste Dick, bedankt voor je reactie. Heb een mail gestuurd naar de mediamarkt.
dus nu wachten op reactie
op 16-02-2024 05:16 PM
Op me mail werd niet gereageerd, dus vandaag toch maar even gebeld. Werd keurig geholpen aan de telefoon, ze sturen iemand langs om naar de tv te kijken. Mocht het zo zijn dat ie niet gemaakt kan worden of wat dan ook. Dan moeten ze een onherstelbaarheidsverklaring geven. Deze moet ik dan naar de mediamarkt sturen. Dan hebben ze het er over dat ik een restwaarde krijg. Weet niet of ik daar nou heel gelukkig van ga worden. Maar meer kan ik niet doe. Ben ik bang
op 19-02-2024 12:23 PM
op 19-02-2024 03:30 PM
Dat is goed er zal toch weer iets anders moeten komen.
de reparatie service is ook niet best. Ik moest me factuur doorsturen. En daarna niks meer gehoord. Dus vandaag weer zelf gemaild met ze wat de status is.
heel frustrerend allemaal.
op 19-02-2024 05:28 PM
op 21-02-2024 07:45 PM
Heb een kostenpost ontvangen van LMR, gaat me 300 euro kosten aan onderdelen en montage. Heb het door gestuurd naar de mediamarkt. Afwachten of er wat mee gedaan word. Maar het vertrouwen in de tv is helemaal weg. Dus nu kijken dat als ie gemaakt kan worden, of ik hem ergens kan inruilen. Want ik wil er vanaf.
dus als iemand ideeën heeft hoor ik het graag