Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Tv gaat niet meer aan

(Onderwerp aangemaakt op: 15-04-2025 06:55 PM)
31 Weergaven
Sjoen
Journeyman
Opties

Hallo,

ik heb een samnsung QE65Q800TALXXN

deze heb ik 2.5 jaar. Al vrij in het begin had ik een piep in de tv. Hiervoor kwam een reparateur. Probleem heel even opgelost. Weer later kwam het probleem weer terug. Weer de reparateur langs. Hele tv uit elkaar. Probleem opgelost. Alleen heeft de tv nooit na behoren gewerkt. Duurde vaak lang voor dat ie aan ging en reageerde vaak slecht. Nu gaat de tv dus helemaal niet meer aan. Alleen is de tv 2.5 jaar oud. Ik vind dit echt schandalig. Heb heel veel geld betaald voor de tv. En ben zwaar ontevreden. En nu mag ik de kosten voor de reparatie gaan betalen

0 Likes
55 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo Sjoen,

Van jouw perspectief snap ik jouw punt. Ik heb jouw feedback hierover ook intern doorgegeven. Wanneer jij mij een privé-bericht stuurt kan ik jou voorzien van toegang naar onze kortingsportaal, als je geïnteresseerd bent.

Met groet,

Ajay

Community Manager
Members_3cD9HhC
First Poster
Opties

ik heb nu hetzelfde probleem met de zelfde Samsung tv , tv viel in 1 keer uit en gaat niet meer aan.

Hellotv zou een monteur sturen maar nog niets gehoord

hoop niet dat het ook zo lang gaat duren

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_3cD9HhC,

Bedankt voor jouw bericht. We kunnen anders de televisie voor jou aanmelden. Zie ook de onderstaande link. Laat weten of het lukt of wanneer je weer iets terughoort van jouw verkoper.

https://bit.ly/3J4HpwQ

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Karim106
First Poster
Opties

Ik heb voor de 2e keer exact hetzelfde probleem met dit type tv... Eerste keer was na een paar dagen.. tv Ging zomaar uit en ging niet meer aan. Je hoort wel heletijd het relais binnen in klikken. Netjes opgehaald en een nieuwe geleverd. Nu 2 jaar later met de "nieuwe" weer hetzelfde probleem.  Ze willen hem ook niet omwisselen, ook al heb ik garantie. Ze willen een monteur toesturen maar ik heb geen vertrouwen meer in dit model.

0 Likes
Sjoen
Journeyman
Opties

Dat is echt vervelend,

uiteindelijk heb ik een fractie van het aankoopbedrag terug gekregen. Na maanden zeuren. De hulp van Samsung is helaas niet zo best.

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Karim106,

Bedankt voor jouw melding hierover. Het is zuur om te lezen dat je hetzelfde probleem ervaart met huidige televisie. Samsung heeft wel een reparatierecht voordat er wordt gekeken naar de omruilmogelijkheden. Wanneer je bedenkt kan je het aanmelden aan de hand van de onderstaande link. Wanneer je vragen hebt, kan je ons gerust weer een bericht sturen.

https://bit.ly/3J4HpwQ

Met groet,

Ajay

Community Manager