Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

TV (55QN85B) gaat soms spontaan op standby

(Onderwerp aangemaakt op: 09-12-2022 10:23 AM)
170 Weergaven
Olafski
Apprentice
Opties

Ik heb nu sinds een paar weken de QE55QN85BATXXN. Ik heb nu vaak, 3 a 4 keer per avond, dat de TV ineens op standby gaat. Soms binnen het uur een stuk of drie keer. Soms doet hij het de hele avond prima. Via de instellingen gekeken, maar er is geen nieuwe firmware. Ik heb dit via de apps van Samsung voor NPO, Netflix of HBO. Dus niet een specifiek app en ik gebruik geen Chromecast. Die zit er trouwens wel in.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Olafski, goedemiddag.

Dit is natuurlijk erg onhandig, je geeft aan via het menu te hebben gekeken of er een update was, heb je ook gekeken of dit de meest recente is via onze website? Ik zie op de website een update staan van vorige week: https://bit.ly/3FmoRHT

Heb je de TV ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Olafski, goedemiddag.

Dit is natuurlijk erg onhandig, je geeft aan via het menu te hebben gekeken of er een update was, heb je ook gekeken of dit de meest recente is via onze website? Ik zie op de website een update staan van vorige week: https://bit.ly/3FmoRHT

Heb je de TV ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen?

Groeten,

Martijn

Olafski
Apprentice
Opties
Dank je wel, Martijn. Ik heb inderdaad een reset gedaan en mijn Chromecast er uit gehaald. Hij lijkt het nu weer prima te doen. Het liefst installeer ik de nieuwe firmware, maar zie zo niet hoe dat moet. Komt deze niet automatisch beschikbaar via de tv zelf?
Bedankt voor je hulp
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Deze zal inderdaad ook vanzelf beschikbaar komen via de TV zelf. Je kan dit bestand ook downloaden om met de guide dit op de juiste manier op een USB stick plaatsen en de TV bij te werken.