Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Kan geen eigen foto's meer toevoegen via de SmartThings app

(Onderwerp aangemaakt op: 09-12-2022 10:10 AM)
1601 Weergaven
TheSjim
Journeyman
Opties

Tot voor kort kon ik gewoon mijn eigen foto's toevoegen via de SmartThings app Kunstmodus. Ineens werkt dat niet meer. De melding is dat de TV en mijn iPhone via hetzelfde netwerk gekoppeld moeten zijn. Maar, dat zijn ze natuurlijk ook en tot circa een maand geleden werkte het ook prima.

Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen?

Ik heb de TV al verwijderd uit de app en opnieuw toegevoegd. Router herstart enz. maar dit lost het probleem niet op.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
TheSjim
Journeyman
Opties

Na een aantal maanden niets te hebben gedaan, heb ik vorige week weer een poging ondernomen. En nu werkt het weer.  Er is niets gewijzigd in mijn netwerk dus ik kan absoluut niet verklaren waarom het nu goed gaat. Laten we hopen dat het zo blijft. Dank allemaal voor het meedenken.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties
Weet je zeker dat het het zelfde netwerk is? Thuis zend mijn router bijvoorbeeld een extra snelle en een standaard uit. Mogelijk dat ze beide op een andere van die 2 zitten?
colaatje
First Poster
Opties
Na update is mijn hele telefoon in het zwart wit
0 Likes
TheSjim
Journeyman
Opties

Ik weet niet hoe ik kan controleren of ik op het 2,4 of op het 5 ghz kanaal zit. Maar, alle andere functies van de app werken wel. Daarom vind ik het zo raar dat alleen het toevoegen van eigen foto's deze foutmelding geeft.

Kan ik in de instellingen van de TV ergens zien welk kanaal hij pakt?

0 Likes
TheSjim
Journeyman
Opties

ik begrijp deze reactie niet, dit is toch helemaal niet relevant bij mijn vraag? @colaatje 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @TheSjim, goedemiddag.

Wanneer de rest van de functies wel werkt zal de frequentie verder geen invloed hebben. Heb je de SmartThings-app ook al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Is je TV verder up-2-date?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
TheSjim
Journeyman
Opties

Hoi @MartijnK 

Dat waren 2 goede hints 😄maar helaas... TV is geüpdatet, app is verwijderd en opnieuw geïnstalleerd....maar het werkt niet.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Dankjewel voor de terugkoppeling. Wat is het volledige modelnummer van jouw TV? En welke softwareversie is er geïnstalleerd op je TV? Ik zie op de product pagina een update staan welke nog niet via de TV zelf binnen te halen is. 

Heb je daarnaast ook de mogelijkheid om dit eens te testen met een Samsung of Android telefoon?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
TheSjim
Journeyman
Opties

@MartijnK  bedankt voor je reactie. Ik heb versie 2111. Helaas is hier geen Android toestel in huis, dus hopelijk zal de nieuwe TV firmware de oplossing bieden. 

0 Likes
TheSjim
Journeyman
Opties

oh, en het gaat om de QE43LS03AAUXXN

0 Likes